فارس: تجمع اعتراضی در خیابان ولی عصر/ اینترنت تقریبا قطع شد/ پلیس برای متفرق کردن جمعیت از گاز اشک آور استفاده کرد/ عابران دچار خفگی یا سوزش چشم می شوند.

فارس: تجمع اعتراضی در خیابان ولی عصر/ اینترنت تقریبا قطع شد/ پلیس برای متفرق کردن جمعیت از گاز اشک آور استفاده کرد/ عابران دچار خفگی یا سوزش چشم می شوند.

روز جدید نیروهای انتظامی در میدان فردوسی، تقاطع تئاتر شهر، میدان و خیابان ولیعصر، میدان الخبال، ابتدای خیابان حجاب، خیابان طالقانی و خیابان های اطراف میدان ولیعصر جنب تئاتر شهر حضور دارند.

فارس نوشت: عصر امروز و به دنبال ندای جریان ضد انقلاب، افرادی با ویژگی های شب گذشته، اما در تعداد کمتر، قصد تجمع در اطراف میدان و خیابان ولیعصر را داشتند.

گزارش این خبرگزاری را در زیر می خوانید:

5:30 بعد از ظهر

نیروهای انتظامی در میدان فردوسی، چهارراه تئاتر شهر، میدان و خیابان ولیعصر، میدان الخبال، ابتدای خیابان حجاب، خیابان طالقانی و خیابان های اطراف میدان ولیعصر جنب تئاتر شهر حضور دارند.

از حوالی ساعت 17:30 گروه های 10 تا 30 نفره به سمت خیابان ولیعسر حرکت می کنند. اینترنت تقریبا قطع شده است.

در 6 عصر

تعدادی از معترضان در میدان ولیعصر و تعدادی نیز در چهارراه تئاتر شهر تجمع کردند و شعارهای رکیک و تخریبی سر دادند و پلیس چندین بار از آنها خواست محل را ترک کنند و سپس برای متفرق کردن جمعیت از گاز اشک آور استفاده کرد. گاز اشک آور باعث متفرق شدن معترضان شد. معترضان در سراسر خیان ولیعصر و مناطق اطراف پخش شده اند.

ساعت 6:30 بعد از ظهر

برخی از معترضان اسلحه پینت بال حمل می کنند. برخی نیز صورت خود را با ماسک می پوشانند. پلیس بارها از کسانی که کمک کردند تشکر کرد و به سایرین حاضر در تجمع هشدار داد که هر چه سریعتر محل را ترک کنند. گاهی شعار مرگ بر دیکتاتور به گوش می رسد، همه با هم هستیم، او را که خواهرم را کشت، می کشم. ترافیک سنگینی در خیابان وجود دارد.

ساعت: 19:00

جمعیت تقریباً پراکنده است. هر از گاهی چند نفر به خیابان های مرکزی می روند و شعار می دهند. تردد خودروها بهبود یافته و وضعیت تحت کنترل پلیس است. نیروهای پلیس به افرادی که در حال عبور یا مشاهده تجمعات بودند کمک می کنند تا از محل تجمع خارج شوند. گاز اشک آور به هوا پرتاب شد، پلیس همچنین به عابرانی که دچار تنگی نفس یا چشمان سوزان بودند کمک کرد.

ساعت 7:30 بعد از ظهر

حرکت نرم تر شد. هر از چند گاهی شعارهایی به گوش می رسد. به نظر می رسید بیشتر معترضان در اطراف محل تجمع متفرق شده بودند. در خیابان کشاور سطل های زباله سوخته وجود دارد اما فضا آرام است.

ساعت: 20:00
اتوبوس بی آر تی خیابان ولیعصر که قبل از میدان ولیعصر متوقف شده بود، دوباره به خدمت خود درآمد. خیابان تقریبا عادی است. پلیس همچنان در زمین است. تعدادی از معترضان خیابان را بستند و با حضور نیروهای امنیتی به سمت پارک لاله متفرق شدند.

دیدگاهتان را بنویسید