تکذیب خبر تیراندازی برای متفرق کردن فداییان گالیکشی


ساعت: 13:14
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920729

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان گفت؛

نصیری گفت: روند شایعه پراکنی، تحریک قومیت ها و اقدامات علیه نظم عمومی توسط رسانه های متخاصم از چند ماه گذشته به شدت ادامه دارد که با هوشیاری مردم شیعه و سنی و خوشبختانه گلستان خنثی شده است. استان یکی از امن ترین استان های جهان است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ در ادامه تلاش ماه های گذشته برای گرم کردن جو جامعه و داغ کردن کوره ناامنی و اخلال در نظم عمومی بر اساس شایعه سازی و ساخت و انتشار اخبار جعلی، این بار برای جلب توجه به گالیکش رفتند. شهروندان بلوچ این کشور.شهر و احساسات آنها را تحریک می کنند.

این رسانه پس از ماه ها انتشار اخبار کاملا کذب و تحریک آمیز امروز گزارش داد که ساعت 1:00 شب گذشته نیروهای امنیتی به اطراف منزل مولوی گرگیج حمله کرده و نمازگزاران را در اطراف منزل مولوی با تیراندازی متفرق کردند.

این در حالی است که بر اساس بررسی های میدانی، گفتگو با همسایگان و اهالی محل و حتی نزدیکان مولوی، همگی حضور شهروندان در اطراف منزل مولوی گرگی را در شب گذشته تکذیب کرده و اعلام کردند که طبیعتاً زمانی که فرد یا افرادی در محل حضور نداشته باشند، بوده است. تجمع نکردن در اثر حضور افسران و تیراندازی و غیره نیز کذب محض است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان در این باره می گوید: روند شایعه پراکنی، تحریک بستگان و تحریک به اقدامات علیه نظم عمومی توسط رسانه ها در چند ماه گذشته به شدت انجام شده که با هوشیاری شیعیان خنثی شده است. و مردم اهل سنت خوشبختانه استان گلستان یکی از امن ترین استان های کشور است.

نصیری گفت: این اولین خبر رسانه های معاند که تنها هدفشان ایجاد ناامنی در کشور است نیست و نخواهد شد. شبانه روز به خصوص در چند ماه اخیر خط تولید اخبار جعلی را فعال کرده و برای ایجاد تنش و درگیری و تنش به جامعه تزریق می کنند که این همه تلاش با هوشیاری به جایی نرسیده و نخواهد شد. شهروندان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید