رزمایش استان فداییان یک عملیات 140 روزه در دفاع مقدس است

زمان: 13:55
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1778039

فرمانده ارتش دهمین رزمایش نیروی هوایی فداییان در استان را یادآور خاطرات عملیات 140 نفره در اولین روز جنگ دانست و گفت: سپس انجام شد ، امروز در سراسر کشور بسیار پیشرفته تر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرلشکر سید عبدالکریم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مرحله اصلی و مرحله عملیاتی رزمایش نیروی هوایی دهم و به خبرنگاران گفت: و آموزش هایی را که آموخته اند تکمیل کنید. برای انجام تمرین

وی استفاده از تاکتیک های آموخته شده در میدان جنگ را یکی دیگر از دلایل انجام تمرینات می داند و می افزاید: “برای عملکرد خوب نیروهای مسلح و جلوگیری از بازدارندگی از تغییرات ناشی از تهدیدها ، باید با انجام آموزه های مختلف آماده شوند. “برای پیروزی.

فرمانده ارتش افزود: از سوی دیگر به منظور آشنایی نیروهای نظامی با تجهیزات و مهمات جدید که به سازمان رزمی آنها اضافه شده است و آشنایی با نحوه استفاده از سیستم های فرماندهی ، انجام این رزمایش ها ضروری است. هر از گاهی به موقع. “

سرلشکر موسوی با اشاره به دهمین رزمایش نیروی هوایی فداییان در استان نیروی هوایی ارتش گفت: این رزمایش که اکنون شاهد آن هستیم ، رزمایش نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در مراحل مختلف در حال انجام است. به وی ادامه داد: در گذشته تمرینات در یک منطقه انجام می شد ، اما اکنون ما تمرینات را در همه مناطق انجام می دهیم و توسط یک مرکز فرماندهی کنترل و مدیریت می شود و خدا را شکر برنامه ها به طور دقیق و با نتایج بسیار خوب اجرا شد و ما بسیار امیدوارم با اطلاعات برنامه آموزشی موفق تا پایان.

وی دهمین رزمایش نیروی هوایی فداییان در استان نیروی هوایی ارتش را به عنوان یادآوری عملیات 140 نفره در اولین روز جنگ تحمیلی یادآور شد و خاطرنشان کرد: این کار در آن زمان انجام شد ، امروز بسیار پیشرفته تر در سراسر کشور انجام شد.

فرمانده ارتش از خلبانان ، کارکنان و همه کسانی که در رزمایش نیروی هوایی فداییان در استان شرکت کردند تشکر کرد و گفت:

امیر سرلشکر موسوی تاکید کرد: خداوند متعال را سپاسگزارم که نیروی هوایی ، مانند همه نیروهای مسلح ، هر روز قدرتمندتر ، کارتر و قوی تر است و همه آمادگی دارند اقدامات فرماندهی عالی نیروهای مسلح را به بهترین نحو انجام دهند. راه ممکن.. این یک رویداد بسیار شاد است که به برکت انقلاب اسلامی ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اقدامات مبتکرانه فرمانده کل قوا در تمام نیروهای مسلح ، از جمله نیروی هوایی الهی ایجاد شده است. جمهوری اسلامی ایران.

وی ادامه داد: این رزمایش که امروز با این سبک جدید انجام شد ، نقطه شروع بسیار مبارکی برای کارهای بزرگتری است که نیروی هوایی ما انجام خواهد داد. تاریخ نیروی هوایی از اولین روز پیروزی انقلاب تا امروز پر از سوابق درخشان و درخشان است که برای همه ملت شایسته احترام است. من متقاعد شده ام که آینده نیروی هوایی با آنچه امروز در این ایام گرانقدر ربیع الاول و در آستانه ولادت باسعادت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) آغاز کردیم ، قدرتمندتر و باشکوه تر خواهد بود. او) و من صادق ((ع)) را دارم.

فرمانده کل ارتش گفت: برای همه عزیزان آرزوی سربلندی و موفقیت روزافزون دارم و امیدوارم اقتدار ما به دشمنان ما هشدار داده است که محاسبات اشتباه انجام ندهند. ما به ملت بزرگ خود قول می دهیم که سربازان فرماندهی عالی نیروهای مسلح (مدظله العالی) در دفاع از آرمان ها و در دفاع از جمهوری اسلامی ایران و مرزهای کشور عزیزمان آماده و پیاده هستند تا از دستورات پیروی می کنند تا بهترین کار را انجام دهند. من به همه عزیزانی که زحمت کشیده اند تا این کار بزرگ محقق شود ، قدرت می گویم.

انتهای پیام / ک

دیدگاهتان را بنویسید