این بار گروه جهادی فداییان برای افراد فاقد شناسنامه آستین بالا زد / نمای ویژه مجلس در جنوب کرمان

زمان: 09:49
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777003

همکاری جهادگران و کمیسیون در اصل 90 برای حل یک مشکل ؛

محمدرضا فراهانی گفت: با حجت الاسلام شجاعی ، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ، موضوع افراد فاقد شناسنامه در مناطق جنوبی کرمان ، سیستان بلوچستان و هرمزگان را مطرح کرده ایم تا مجلس بتواند حل کند. این مشکل استفاده از لوایح و قوانین است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد رضا فراهانی به خبرنگار راه آرمان گفت: موضوع شناسنامه در برخی مناطق جنوب کرمان ، سیستان و بلوچستان و هرمزگان را با حجت الاسلام شجاعی ، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی مطرح کردم. شناسنامه به دلایل مختلف به

سرپرست گروه فداییان عدالت ادامه داد: حجت الاسلام شجاعی در این زمینه گفت که شما باید اسامی افراد را به همراه مشخصات برای من ارسال کنید تا بتوانم این موضوع را پیگیری کنم و بر این اساس ما در این یادداشت دعوت نامه ای صادر کرده ایم که افرادی که اسناد شخصی ندارند. برای ما بفرستید.

وی با بیان اینکه روند اخذ شناسنامه بسیار طولانی است و حتی افرادی هستند که بیش از ده سال است که برای شناسنامه خود به دنبال کار هستند ، گفت: شناسنامه را می دهیم.

حجت الاسلام فراهانی تاکید کرد: هدف از این امر این است که به مجلس بگویند بسیاری از افراد شناسنامه ندارند و در این زمینه مجلس باید قوانین و لوایح را برای حل این مشکل از پایین به بالا تدوین کند ؛ زیرا ثبت کننده می گوید که طبق قانون باید مراحل خاصی انجام شود و گذراندن این مراحل بسیار دشوار است.

سرپرست گروه محلی فداییان عدالت خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 150 نفر پیامک ارسال کرده اند که بیشتر آنها از جنوب کرمان و برخی از سیستان و بلوچستان بوده است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید