خبر تعطیلی روز پنجشنبه تکذیب شد/ حاجی پور: خبر مربوط به سال ۹۸ است و با شیطنت بازنشر شده است!


ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833747

اعضای کمیسیون آموزش و پرورش اخبار برخی رسانه ها مبنی بر تصویب طرح تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی در تمامی استان ها و شهرستان های کشور در روز پنجشنبه به دلیل حمایت های نهاد خانواده را قاطعانه تکذیب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ برخی رسانه ها به نقل از سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصویب طرح روز پنجشنبه تعطیلی ادارات و مراکز آموزش و پرورش در همه استان ها و شهرستان ها به دلیل حمایت از خانواده این کمیته خبر دادند.

محمدحسین فلاحی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، این خبر را تکذیب کرد و تاکید کرد که چنین طرحی در کمیسیون آموزش و تحقیقات به هیچ وجه صحت ندارد. .

شیوا قاسم پور، یکی از اعضای هیئت رئیسه کمیته آموزش و پژوهش مجلس نیز گفت که از تصویب چنین طرحی در این کمیته اطلاعی ندارد.

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، این خبر را جعلی و شیطنت آمیز رسانه ای دانست و گفت: این خبر مربوط به سال 98 بود که بازنشر شد.


به گزارش دانا؛ این خبر ساعاتی پیش به نقل از رضا حاجی پور، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، توسط یکی از رسانه های اینترنتی با عنوان «اولین گام تعطیلات پنجشنبه برداشته شد» منتشر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید