بصیرت مردم در شناخت قیام های اخیر/نیروهای امنیتی فداییان جان برکاف


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902350

خوشبختانه قیام های اخیر که توسط دشمنان آغاز شده بود دوباره شکست خورد و مردم این بار خوب را از بد شناختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی ایران در روزها و هفته های اخیر شدت گرفته است و همه تجهیزات غیرنظامی خود را برای رسیدن به اهداف شوم تجزیه طلبانه خود به کار گرفته اند اما با بصیرت مردم و مردم مواجه شده اند. تلاش نیروهای امنیتی .

گرچه عموم مردم از ابتدا به اهداف دایه هایی که دلسوزتر از مادران بودند پی بردند و خطوط خود را از دشمن جدا کردند، اما برخی کورکورانه و بدون مطالعه پشت سر دشمن حرکت کردند، اما بیانات رهبر انقلاب در فصل سخنرانی بود. همه این روندها و این بار نیز شاهد شکست پروژه انحلال بودیم.

هر چند راه اندازی این گونه اغتشاشات خساراتی را به دنبال دارد، اما به گفته رهبر انقلاب مردم از یکدیگر جدا شده و دستشان به روی مردم باز است و شاید در این بین مردم با فداکاری های مردم بیشتر آشنا شده باشند. نیروهای امنیتی که در آنها نیز در جریان شورش های اخیر کشته شدند.


215dd548 a13c 42f9 97d7 bcc824e1a141 خبر خاکستری


رونق اقتصادی مستلزم امنیت است

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: امنیت زیربنای هر کشوری است و امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران در گرو همین امنیت است.

وی افزود: رونق اقتصادی نیز نیازمند امنیت است، در واقع در سایه امنیت سرمایه گذاری می شود و فعالیت های اقتصادی رونق می گیرد.

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: اولین آسیب ناشی از ناامنی از سوی برخی افراد بروز آسیب و بحران در حوزه سرمایه گذاری است که در نتیجه آن آسیب زیادی به کشور وارد می شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به دلیل ایجاد ناامنی، اشتغال زایی صورت نمی گیرد و جوانان تمایل کمتری به تشکیل خانواده خواهند داشت.

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: همچنین به دلیل ایجاد ناامنی، چهره کشور در جهان مطلوب نخواهد بود و از آن به عنوان کشور امن یاد نمی شود، حتی روابط سایر کشورها نیز از موقعیت قدرت و با آن به عنوان کشوری بی ثبات رفتار خواهد شد

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: اگر کشور با امنیت هدایت شود، محاسبات سایر کشورها محاسبه می شود.

حجت الاسلام حسینی کیا حاکمیت امنیتی را نشانه اقتدار کشور می داند که البته پس از ایجاد سرمایه گذاری ها موجب رونق اشتغال می شود.

وی افزود: در پشت صحنه افرادی که امروز در صدد آسیب رساندن به امنیت کشور هستند، دستگاه های اطلاعاتی بین المللی و استکبار به سرکردگی آمریکا و اسرائیل قرار دارند وگرنه هیچکس نمی خواهد به امنیت کشور لطمه بزند.


c0777e4b 63fc 48c2 8306 192fa1aa8051 خبر خاکستری


آثار و پیامدهای تضعیف نیروهای امنیتی باید بر دوش مردم باشد

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز اظهار داشت: امنیت یکی از موهبت های ناشناخته ای است که برخی از اقشار جامعه می توانند قدر آن را بدانند، وقتی آن امنیت امنیت اقتصادی، اجتماعی یا فرهنگی و نظامی باشد و امنیت در برابر تندروها چیست. ، دزد و جنایتکار و غیره

وی افزود: امنیت ضامن نشاط، نشاط، آسایش و آرامش یک جامعه است و جامعه ای که فاقد امنیت در ابعاد مختلف باشد، شاهد پیشرفت، رشد و ارتقاء نخواهد بود و در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی عقب می ماند. .خواهد ماند.

ترگی تصریح کرد: اگر امروز شاهد رشد و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف هستیم به دلیل امنیت است که در خارج از مرزهایمان توسط مرزبانان و حافظان حرم و همچنین امنیت در داخل کشور که نتیجه آن است. رشادت، شهادت و ایثار و فداکاری پلیس امنیت، پلیس و نیروهای راهداری کشور رقم خورده است.

وی با برشمردن عوامل تأمین کننده امنیت کشور افزود: قطعاً در کنار پلیس، دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور نیز در حال رصد و مراقبت از توطئه های دشمنان در داخل و خارج کشور و مقابله با آنها هستند. ناامنی به وجود می آید.» و آنها می توانند آن را مدیریت کنند.

ترقی خاطرنشان کرد: پلیس امنیت با رشادت ها، شهادت ها و فداکاری های خود باعث سهولت در تردد افراد در جامعه و داشتن زندگی راحت می شود و از سارقان کمتر ترسیده و فرزندان خود را به راحتی به مدرسه می فرستند. می توانند تا دیر وقت رفت و آمد داشته باشند و به کار خود مشغول باشند و با آرامش، آسودگی و بدون دغدغه در جامعه حرکت کنند، مجالس مذهبی و مراسم عروسی را با امنیت کامل انجام دهند، همه اینها به همت نیروهای امنیتی پلیس این است. دولت و پلیس است.

وی بیان کرد: ارزش امنیت زمانی برای مردم مشخص می شود که کمبود آن را احساس کنند، در واقع زمانی که سرقتی رخ می دهد یا بمبی بر اثر اضطراب و ناامنی منفجر می شود و یا فردی توسط یک عنصر برجسته در جامعه کشته می شود. امنیت و ضرورت آن برای مردم کاملاً روشن است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: همه باید تلاش کنیم تا نیروهای تضمین کننده امنیت کشور را تقویت کنیم و اجازه ندهیم این نیروها از نظر روحی و عملیاتی تضعیف شوند.

ترقی تصریح کرد: با توجه به اینکه این نیروها ضامن ثبات، امنیت و آرامش جامعه هستند و جامعه می تواند در پناه همت، مجاهدت و شب زنده داری آنان آسایش و آرامش، خواب و استراحت داشته باشد، باید از زحمات آنها قدردانی کنید و به آنها احترام بگذارید

وی افزود: حضور فردی که در راستای تضعیف نیروهای امنیتی کشور عمل می کند و اقداماتی علیه امنیت کشور انجام می دهد، نتیجه مستقیم تضعیف نیروهای حافظ امنیت کشور است و مردم باید آثار و عواقب آن را تحمل کنند.

ترگی خاطرنشان کرد: تضعیف نیروهای حافظ امنیت کشور اقدامی کاملا غیرقابل قبول است و چنین مشکلی در هیچ کشوری وجود ندارد اما با افرادی که امنیت را تضعیف می کنند برخورد بسیار تند می شود.

به گزارش مرصاد نیوز، در ناآرامی های اخیر که البته همچنان محکوم به شکست بود، مردم بیشتر با جایگاه و نقش نیروهای امنیتی آشنا شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید