فاش شد؛ دلیل باخت ذوب آهن به استقلال

حسن ابراهیم

به گزارش روزنو، حسین ابراهیمی در خصوص شکست دو بر صفر ذوب آهن مقابل استقلال به خبرنگار ما گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و می توانستیم در همان ثانیه اول به گل برسیم اما متاسفانه توپ ما گل نشد. یکی دو موقعیت خوب داشتیم اما در غافلگیری چند اشتباه مرتکب شدیم و چون در حال انجام بازی بودیم شوکه شدیم.

حسین ابراهیمی درباره وضعیتش ادامه داد: 20 روز مصدوم بودم و در نیمه دوم روی زمین افتادم. تغییرات برای تغییر شرایط ایجاد شد و در نیمه دوم خیلی خوب حمله کردیم. 60 دقیقه گذشت که کشاله ران مدافع راستمان پاره شد و عملا 10 نفره بازی کردیم و سمت راست زمینمان فلج شد و قدرتمان را به سمت چپ هدایت کردیم. استقلالی ها هم این را فهمیدند و دسته جمعی دفاع کردند. ما دو، سه موقعیت خیلی خوب داشتیم که تبدیل به گل نشد و در پایان مسابقه همه جلو رفتیم و روی یک ضد حمله گل خوردیم. در مجموع می گویم اگر خارجی استقلالی نبود فکر می کنم این تیم نه تنها قهرمان نمی شد بلکه نمی توانست با ما مساوی شود و ما با نداشتن خارجی فرق داشتیم. به آنها تبریک می گویم.

حسین ابراهیمی که در بازی استقلال شوت زیبایی زد و با فاصله کمی از کنار دروازه گذشت، گفت:

اگر این توپ گل می شد خوب بود اما نشد. در بازی دوستانه با سپاهان همسترینگم کشیده شد و نتوانستم با این تیم تمرین کنم اما دو روز پیش با استقلال تمرین کردم اما خدا را شکر بازی بدی نبود. اگر دفاع راست ما بود شرایط بهتر می شد و بازی را مساوی می کردیم اما متاسفانه 10 نفره بازی کردیم.

حسین ابراهیمی همچنین درباره دربی اصفهان که بازی بعدی سبزپوشان است، صحبت کرد و گفت:

بازی سختی داریم اما امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و بر خلاف بازی قبلی توپ هایمان به گل تبدیل شود و برنده مسابقه باشیم. سپاهان تیمی با کلاس و با شخصیت است و در دو بازی اخیر نشان داده تیمی است که برای قهرمانی بسته است.

ابراهیمی در پایان یادآور شد: امسال فولاد متفاوتی را خواهید دید و شک نکنید تیم های زیادی را تحت تاثیر قرار می دهد. از هواداران می خواهم صبور باشند چون با باخت اتفاق بدی نمی افتد و خدای ناکرده بتوانیم دربی را ببریم و همه چیز به روال عادی بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید