فاش شدن دلیل برکناری آجورلو توسط فتح الله زاده!

قسمت های مهم صحبت های فتح الله زاده را در زیر می خوانید؛

* گفتند پول هست اما ما نداریم!

در مورد دارایی هایی که داریم صحبت کردیم اما وقتی آمدم برعکس آن چیزی بود که صحبت می کردیم. ما در شرایط خوبی نیستیم. تیم استقلال تیمی ریشه دار و بزرگ است. هواداران دوست دارند تیم در فرم خوبی باشد. آمده ایم بار برداریم. در حال حاضر پولی در حساب باشگاه وجود ندارد. البته پول خرج باشگاه شد. درآمدهای مورد انتظار آجورلو محقق نشده است. امروز صبح چند نامه روی میز من بود که به زودی موعدشان بود. مثلا پول استراماچونی تمام شده و باید آن را پرداخت کنیم. ماه سختی در پیش داریم اما اجازه نمی دهیم تیم آسیب ببیند.

* ناکامی در برخی مسائل دلیل جدایی آژورلو بود

من سعی می کنم به بازیکنان تعهد بدهم و این اعتماد به نفس را به آنها داده ام. خدا کند تا قبل از تعطیلات بتوانیم به تعهد خود عمل کنیم. امروز با حمید سجادی و پولادگر در خصوص پروانه حرفه ای جلسه داشتیم. شرایط سختی داریم. ما یک برند بزرگ هستیم و می خواهیم سهام باشگاه رشد کند. امیدوارم سهام ما در دو سه ماه آینده رشد خوبی داشته باشد. گاهی اوقات سلیقه مدیران با هم مطابقت ندارد. من زیاد از جدایی آقای آجورلو اطلاعی نداشتم و ظاهراً اختلاف سلیقه و ناآگاهی در برخی مسائل مؤثر بوده است.

* در بحث تنبیهات حق استقلال اغراق شد

یازده روز دیگر باید برای سوپربول بازی کنیم. بعضی از دوستان مربی ما را اذیت می کنند. او مهمان ماست. حس استقلال قوی دارد. بگذریم از نظر مجازات ها به ما خیلی ظلم شد. به عنوان یک مدیر، باید جایی را برای ساپینتو تضمین کنم. او احساسات لطیفی دارد و ابتدا باید ببینید چه کسی او را آزار داده است. جلو می آیم و از حق تیم دفاع می کنم. او مربی خوبی است.

* تا ده روز آینده باید 70 میلیارد بدهیم!

ما باید برای این 10 روز چیزی بیش از دو میلیون دلار بپردازیم. به ساپینتو گفتم به من بگو چه زمانی به تمرین بیایم چون شرایط تیم حساس است. این هفته احتمالا به تمرین می روم و بازیکنان را می بینم. مکان Super Bowl هنوز مشخص نیست. به حدادیان گفتم در آزادی بازی کند چون کیفیت چمن بهتر است. حالا باید در این راستا تصمیم مشترک بگیریم.

* Sapinto یک بازی ساز خارجی می خواهد

تمام تلاش ما برای قهرمانی است. امسال مدعی قهرمانی هستیم. من از رفت و آمد هم لذت نمی برم. اگر فرصتی به من داده شود سه سال دیگر تیم را قهرمان آسیا می کنم تا بدهی ام را به هواداران پس بدهم. تکیه بر بازی ساپینتو خیلی خوب است. او مربی خوب و سخت کوشی است. من از او حمایت می کنم. نظر او یک هافبک بازیساز است. فکر می کنم نظر او یک بازیکن خارجی است. ما بازیکنان جوانی در استقلال داریم. امسال ما آنها را حفظ خواهیم کرد. اگر وضعیت نقل و انتقالات باشد، آن را انجام می دهیم. باید با این پول تیم را تقویت کنیم.

* کار آجورلو در تبلیغات محیطی مثبت بود

به نظر من کاری که آجورلو در تبلیغات محیطی انجام داد مثبت بود. من با این شرکت و دوستان دیگر نیز صحبت کرده ام. درآمد او با پول سازمان لیگ قابل مقایسه نیست. از سازمان لیگ و فدراسیون می خواهم در این راه به ما کمک کنند. تصمیم گرفتیم چهارشنبه یا پنجشنبه با کنبرزاده جلسه ای داشته باشیم. دوست دارم هواداران مثل گذشته روحیه تیمشان را داشته باشند تا انشاالله بتوانیم قهرمانی را کسب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید