فاش شدن رابطه شخصی جدید نیمار

نیمار ستاره پاری سن ژرمن پس از ماه ها دوستی پنهانی رابطه خود با برونو بیانکاردی را فاش کرد.

این زوج در آگوست گذشته در ایبیزا ملاقات کردند و این برزیلی حتی برای کریسمس به نیمار سفر کرد. بیانکاردی همچنین با هم تیمی های نیمار در پیازاژ، آنخل دیماریا، مارکو وراتی، لئاندرو پاردس و لیونل مسی عکس گرفت. او در دیدار پاری سن ژرمن مقابل نانت نیز با ستاره مصدوم بازی کرد. نیمار در جریان پیروزی 3-1 مقابل سنت اتین به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا هشت هفته محروم شد.

اگرچه هیچ تایید رسمی از رابطه آنها وجود ندارد، اما این دو به راحتی در اکانت اینستاگرام یکدیگر ظاهر می شوند و مردم بدشان نمی آید که متوجه رابطه آنها شوند. اتفاقا نامزد سابق نیمار نیز در لیست قرار گرفته است. برونو مارکسین این زوج پس از 6 سال زندگی مشترک در سال 2018 از یکدیگر جدا شدند و شایعات مختلف از سیاست گرفته تا خیانت را یکی از دلایل جدایی آنها می دانستند.

این بازیکن برزیلی تنها یک فرزند به نام دیوی لوکا دارد. اما نیمار امیدوار است خانواده خود را گسترش دهد و 9 خواهر و برادر به نام دیوی لوکا داشته باشد تا همه آنها با هم بزرگ شوند. او فاش کرد: من تقریبا 30 سال دارم و حرفه خوبی دارم. اما از نظر زندگی شخصی می خواهم دو فرزند دیگر داشته باشم تا پسرم برادر داشته باشد.»

دیدگاهتان را بنویسید