نیمار با دختر جوان ایرانی ملاقات می‌کند؟ / استقبال دختر ایرانی از نیمار با لباس ورزشی +عکس

نیمار / نیمار در ایران / نیمار در تهران

دختر جوان ایرانی برای استقبال از نیمار با لباس این ستاره برزیلی به فرودگاه رفت.

نیمار ستاره برزیلی فوتبال جهان است. نیمار دوران حرفه ای فوتبال خود را از باشگاه بارسلونا شروع کرد. انتقال نیمار از تیم بارسلونا به پارسن ژرمن باعث افت این بازیکن فوتبال شد. نیمار در تابستان امسال به تیم الهلال عربستان پیوست. جدیدترین اخبار درباره نیمار را در ادامه بخوانید. 

طبق ادعای یکی از هواداران نیمار، از صبح ساعت ۶ پیراهن شماره ۱۰ برزیل منتظر او بوده است.

چندصد نفر از هواداران نیمار ستاره تیم ملی برزیل و بازیکنی که هنوز در صدر گران‌ترین انتقال‌های دنیای قرار دارد، در ایران به انتظار او نشسته بودند.

اظهارات یک دختر که با پیراهن شماره ۱۰ سلسائو در فرودگاه حاضر شد، جالب بود. او ادعا کرد به ستاره برزیلی علاقه زیادی دارد و از ساعت ۶ صبح در فرودگاه منتظر اوست!

نیمار

نیمار در تهران شاخ درآوردپ

هواپیمای تیم الهلال شب گذشته برای دیدار با نساجی به تهران رسید.

نخستین تصویر از نیمار در ایران او را با چهره‌ای متعجب و بهت زده نشان می‌دهد که مشخص نیست به چه دلیل ستاره برزیلی چنین متعجب شده است.

نیمار

صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی به استقبال کاروان الهلال عربستان رفته و به ستاره‌های این تیم خوشامد گفت.

تعجب نیمار از نحوه ترمیم ورزشگاه آزادی

نیمار جونیور مهاجم برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان که در قرار است امشب همراه با کاروان این تیم برای دیدار مقابل نساجی مازندران وارد ایران شود، به ترمیم چمن استادیوم آزادی واکنش نشان داد.

ویدئویی که از نحوه عجیب تعویض چمن ورزشگاه آزادی منتشر شده، در صفحه لیگ عربستان در فضای مجازی نیز بازتاب داشت و نیمار در کامنتی این کار را غیر قابل باور دانست.

تیم‌های نساجی و الهلال روز سه شنبه و از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

نیمار

در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده، تعدادی از افراد چمن‌های فرسوده ورزشگاه آزادی را به صورت تیکه تیکه شده جدا کرده و با چمن‌های بهتر جایگزین می‌کنند.




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


دیدگاهتان را بنویسید