فدراسیون به تنهایی قادر به هدایت کشتی نیست


ساعت: 15:38
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903750

مسئولان هیئت های کشتی کرمانشاه، لرستان، همدان، خراسان جنوبی، منطقه آزاد اروند و جزیره کیش امروز میهمان فدراسیون کشتی بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، حسین محبی، فرید بهرامی و حمیدرضا یاری، عباس سروری، امید وزیری و محسن نظرپور روسای هیئت های کشتی استان های کرمانشاه، لرستان، همدان، جنوب. خراسان و استان های آزاد اروند و جزیره کیش به همراه اعضای هیئت کشتی و روسای هیئت کشتی شهرستان های تابعه امروز (یکشنبه) با حضور در اردوی تیم ملی کشتی میهمان فدراسیون کشتی بودند.

میهمانان در بازدید یک روزه خود از اردوی تیم ملی از پایگاه مادی اردوی تیم ملی شامل خانه کشتی شهید هادی و شهید صدرزاده، مجموعه شهید عفتی و سایر اماکن بازدید کردند.

در ادامه رئیس فدراسیون کشتی در منزل شهید هادی حضور یافت و ضمن خوشامدگویی به میهمانان با آنان به گفتگو پرداخت.

علیرضا دبیر با تاکید بر اینکه کار اصلی مبارزه در کشور در دست شوراهای استانی و شهرستانی است، گفت: فدراسیون به تنهایی نمی تواند چرخ مبارزه را در کشور به حرکت درآورد و برای این کار همکاری همه جانبه همه وجود دارد. عوامل و بازوها مورد نیاز است او یکی از هیئت های مربیان کشتی و سازنده است.

وی ادامه داد: هیئت های کشتی باید از بزرگان و قهرمانان کشتی برای آموزش مقدماتی مربیان خود در استان ها دعوت کنند زیرا در صورت بالا رفتن سطح فنی مربیان سطح فنی شاگردان آنها نیز بر همین اساس بالا می رود و نتیجه و خروجی این کار در نهایت به تیم ملی کمک خواهد کرد.

دبیر تشریح کرد: استان هایی مانند کرمانشاه، همدان و لرستان می توانند با کار و تلاش اصولی به جایگاه قبلی خود در عرصه مبارزه کشور دست یابند و استعدادهای خوبی در مبارزه در این استان ها و سراسر کشور وجود دارد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: به فضل و لطف خداوند توانسته ایم شرایط خوبی را برای تیم های ملی کشتی فراهم کنیم و این حق کشتی است. امیدوارم هیئت ها نیز تمام تلاش خود را به کار گیرند تا بهترین شرایط را برای کشتی گیران و مربیان خود فراهم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید