فراخوان چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی منتشر شد


ساعت: 15:49
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844250

فراخوان چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران از سوی دبیرخانه این رویداد منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ چهلمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران از ناشران، پژوهشگران، پژوهشگران، نویسندگان، مترجمان و مصححان دعوت کرده است تا با ثبت نام در سامانه کتاب سال، ثبت نام کنند. کتاب یا کتاب های پیشنهادی آنها را تا 31 شهریور 1401 به دبیرخانه این جایزه ارسال کنید.

جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در بهمن ماه 1401 به منظور شناسایی و ارائه کتاب های برتر، کمک به ارتقای سطح دانش و فرهنگ مکتوب جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی و حمایت و تشویق متعهد و متعهد برگزار شد. سازندگان تخصصی

به گفته خواننده کتاب های ارائه شده باید برای اولین بار در سال 1400 منتشر می شد و نباید جزو کتاب های درسی و عکس های گرفته شده باشد. کتاب باید رسید نیز داشته باشد.

در صورتی که پدیدآورنده یا ناشر کتاب، فرم ثبت نام در سامانه جایزه را پر کرده و به همراه دو نسخه از کتاب به دبیرخانه ارسال کند، تنها کتاب های این جایزه مورد داوری و ارزیابی قرار می گیرند. همچنین آثار دریافتی عودت داده نخواهد شد.

همچنین کتاب های داستان کوتاه، داستان بلند، رمان برای بزرگسالان، پژوهش و نقد ادبی (تألیفی)، مستند، شعر بزرگسال و شعر کودک و نوجوان به دلیل همپوشانی با جایزه جلال آل احمد و جشنواره شعر فجر در کتاب جایزه سال جمهوری اسلامی ایران ارزیابی و بررسی نمی شوند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت کتاب سال جمهوری اسلامی ایران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید