فرزندان شکیرا مخالف پیکه بودند/ شرط بندی عجیب برای پدر

این روزها شکیرا با دو پسرش میلان و ساشا زندگی جدیدی را در فلوریدا آغاز کرد. آنها در اوایل این ماه اسپانیا را به مقصد آمریکا ترک کردند و پس از جدایی برجسته شکیرا و جرارد پیکه برای شروعی تازه آماده شدند. در همین حال، به نظر می رسد که بچه های پیکه نمی خواهند با کلارا چیا مارتی قرار بگیرند.

جوردی مارتین روزنامه نگار اسپانیایی این موضوع را در برنامه Intrusos مطرح کرد. بچه ها گفتند: ما نمی خواهیم با او باشیم. مارتین افزود: «یک شرطی که بچه ها به جرارد پیکه تحمیل کردند این بود که بدون کلارا با آنها در میامی ملاقات کند. بچه ها نمی خواهند کلارا را ببینند. آنها گفتند: لطفاً ما نمی خواهیم 10 روزی که در میامی هستیم با او باشیم.

مارتین توضیح داد که قرارداد حضانت شکیرا و پیکه چگونه است. او ادعا می کند که پیکه 10 روز از ماه را برای گذراندن با پسرانش دارد. او همچنین توضیح داد که اگر پیکه به میامی برود، حضانت فرزندان بین او و شکیرا تقسیم خواهد شد. مارتین همچنین معتقد است که بچه‌ها برای مادرشان ریشه دوانده‌اند و دیده‌اند که او در یک سال گذشته چقدر رنج کشیده است.

طبق گزارش روزنامه اسپانیایی لا ونگاردیا، پیکه حضانت فرزندانش را در تمام تعطیلات مدرسه، از جمله روز شکرگزاری، کریسمس و تعطیلات بهاری بر عهده دارد. در مورد تعطیلات تابستانی، زمان بچه ها بین 30 تا 70 تقسیم می شود و پیکه بیشتر روزها را برای خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید