«فرزند زهرا» همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی در یزد روی صحنه می رود.


ساعت: 00:14
تاریخ انتشار: 1301/09/30
کد خبر: 1919008

مسئول حوزه دانش آموزی مدرسه حاج قاسم دارالآباده:

رئیس هیئت دانش آموزی حاج قاسم دارالعبادا یزد گفت: ویژه برنامه «در مدرسه حاج قاسم» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با اجرای برنامه های متنوع در استان یزد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی سالاری در گفتگو با یزدرسا ضمن اعلام این خبر گفت: به مناسبت ویژه برنامه «در مکتب حاج قاسم» نمایش «فرزند زهرا» ویژه ایام شهادت سردار سلیمانی آماده اجرا است و این نمایشی که حاوی گزیده‌ای از زندگی سردار سلیمانی است و سیره معصومیت و طهارت اهل بیت علیهم السلام را نیز به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد: پسر زهرا به کارگردانی و نویسندگی محسن ایرجی با اجرای 50 هنرمند از گروه هنری آیانی نغمه از 15 تا 22 آذرماه ساعت 19:30 در حسینیه ثارالله به روی صحنه می رود.

مسئول حوزه دانش آموزی جوانان مدرسه حاج قاسم دارالعبدای یزد افزود: همچنین نمایشگاه ذخیره طلا با موضوع مهدویت نیز در حاشیه این مراسم برگزار می شود.

وی اعلام کرد: برگزاری موکب، برگزاری مسابقه هنری در قالب جشنواره هنری ملک در رشته های مختلف هنری با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقه ورزشی در رشته های تنیس روی میز، فوتسال و والیبال ویژه دانش آموزان. از دیگر اقداماتی است که به همین مناسبت انجام می شود

سالاری ادامه داد: ساخت قطعه موسیقی و سرود با موضوع معرفی شهید قاسم سلیمانی، کتابخوانی و خواندن وصیت نامه سردار از دیگر اقدامات در دستور کار برای دفاع از مقام معظم رهبری است.

لازم به ذکر است که ویژه برنامه در مدرسه حاج قاسم از 15 دی ماه 1401 آغاز و تا 24 دی ماه ادامه خواهد داشت. علاقه مندان می توانند برای اطلاع از جزییات برنامه ها به کانال رسمی این هیئت در پیام رسان آیتا به آدرس maktab_yazd@ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید