50 عنوان برنامه همزمان با سالروز شهادت سردار دلا در لرستان برگزار می شود

زمان: 09:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794496

سپهوند گفت: در سالروز شهادت سردار دلا 50 برنامه در لرستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم سپهوند در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، بسیج جامعه زنان بیش از 50 برنامه در بخش های مختلف برگزار می کند که بخشی از آنها در فضای مجازی انجام می شود.

وی افزود: با برگزاری نشست های بصیرتی با محوریت سبک زندگی اسلامی و تربیت نسل تاب آور، مکتب حاج کاسم ادامه دهنده راه حضرت زهرا (س)، سیره فاطمی، سبک زندگی با موضوع ازدواج، کاهش طلاق و اعتیاد است. ، دیدار با نخبگان و آسیب های موثر کودک بخشی از برنامه این روزها است.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان گفت: یکی دیگر از برنامه هایی که برای این ایام در نظر گرفته شده برنامه قرآنی در مهدهای کودک است که برای تبیین شخصیت حاج قاسم مسابقه ای با عنوان عمو قاسم در سال 59 برگزار می شود. مهرهای لرستان.»

وی افزود: نقاشی، دیوارنویسی، نمایش فیلم، مسابقه وصیت نامه سردار دلا، یادواره شهدا، قرائت قرآن و توزیع بسته های معیشتی نیز در دستور کار است.

سپهوند بیان کرد: برنامه های در نظر گرفته شده برای 19 دی ماه در تلاش است تا با اجرای این برنامه ها گام های مهمی در جهت تبیین شخصیت شهید سلیمانی برداشته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید