فرمانده انتظامی: زورگیر بزرگراه نیایش در محل اعدام شود

فرمانده انتظامی: زورگیر بزرگراه نیایش در محل اعدام شود

روز جدید اشتری، رئیس نیروی انتظامی کشور گفت: در برخورد با گانگسترها و اراذل و اوباش، افرادی مانند کسانی که در بزرگراه خودکشی می کنند باید در همان اتوبان اعدام شوند تا درس عبرتی برای افراد دیگر باشد.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: رسالت خبرنگاری بسیار ارزشمند است و رسانه ها بهترین افرادی هستند که می توانند جهاد تبیین را به بهترین نحو انجام دهند. پل بین پلیس و مردم . .

وی با بیان اینکه در بحث امنیت در ایران جایگاه خوبی داریم، گفت: خبرنگاران افرادی بی ادعا هستند که می توانند رویدادهای مهم را علامت گذاری کنند.

اشتری تصریح کرد: یکی از اهداف ما پیشگیری از وقوع جرم است که با کمک رسانه ها می توانیم آن را پوشش دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه خدمت به مردم بهترین راه مقابله با آمریکاست، تصریح کرد: باید ارزش های انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و در تراز انقلاب اسلامی پلیس شویم.

و ادامه داد: بعد از سال 1396 و با افزایش قیمت ها 37 درصد افزایش سرقت داریم. به پلیس هیچ وسیله ای برای کشف و برخورد با سرقت ها داده نشده اما جرایم به روز شده است.

اشتری گفت: بیش از 30 هزار نیروی انتظامی در مرزهای رسمی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی مستقر شده اند. باید از پهپادها برای رصد بصری مرزها استفاده شود و ما این موضوع را با عراق در میان گذاشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه به دنبال زائران هستیم تا با کمترین هزینه و زحمت به عراق بروند، گفت: تردد زائران ایرانی که گذرنامه آنها معتبر نیست با مهر امکان پذیر است اما عراق البته همچنان همچنان ادامه دارد. این موضوع را به صورت کتبی به ما اطلاع نداده است.

وی با بیان اینکه پلیس روزانه 30 هزار ماموریت انجام می دهد، گفت: مردم تنها لحظه درگیری را در کلیپ های شکسته می بینند.

اشتری ادامه داد: امروز اگر کلانتری تقویت شود به نفع محل است اما اگر ضعیف شود برای مردم و مکان بد است. ما به دنبال این هستیم که پلیس هوشمند باشیم و هفته آینده برخی از این ویژگی ها را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش پلیس اشتری، در نظرسنجی ایسپا رتبه دوم اعتماد را کسب کرده و تنها یک امتیاز با رتبه اول فاصله دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در برخورد با اراذل و اوباش، افرادی مانند خودکشی ها باید در همان بزرگراه اعدام شوند تا درس عبرتی برای مردم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید