فرمانده کل سپاه از پایانه مرزی چذابه بازدید کرد


ساعت: 14:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896874

سرلشکر پاسدار حسین سلامی در بازدید از مرز شلمچه گفت: سپاه تمامی امکانات لازم از جمله خودرو، تجهیزات پزشکی و سایر امکانات لازم را در مرزهای شش گانه کشور فراهم کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از قرارگاه فرعی اربعین واقع در پایانه مسافربری چذابه و ارتباط تصویری با قرارگاه های فرعی اربعین در مرزهای کشور. خسروی، مهران و شلمچه بیشترین وضعیت ترافیکی جدید زائران اربعین حسینی در این بررسی مرزی است.

وی علاوه بر دیدار با فرماندهان ارشد مرزبانی و انتظامی منطقه چذابه، با تعدادی از زائران اربعین حسینی که عازم کربلا بودند دیدار و گفت و گو کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با تلاش دستگاه های خدمات رسان پایانه مرزی چذابه و اقدامات انجام شده؛ حرکت آرام و زیارت زائران از اربعین به سمت عتبات عالیات را برای پیوستن به خیل عظیم عاشقان امام حسین (علیه السلام) در کربلا شاهد هستیم.

وی افزود: سپاه تمامی امکانات لازم اعم از حمل و نقل، تجهیزات پزشکی و سایر امکانات لازم را در مرزهای شش گانه کشور فراهم کرده است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: با همت مردم، نیروهای فرج، نهادها و ارتش خدمت رسانی به زائران اربعین در موکب های مرزی شبانه روز انجام می شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: خوشبختانه در مرز چذابه امنیت شدیدی برقرار است تا زائران بدون مشکل راهی کربلا شوند.

وی همچنین از شهروندان سایر کشورها که قصد عزیمت به کربلای معلی را از مرز چابه دارند خواست از مرز شلمچه به شهرهای مقدس عراق بروند.

مرز بین المللی چذابه یکی از 6 خروجی کشور برای تردد زائران اربعین است که در 110 کیلومتری شمال غرب اهواز و در حوزه سیاسی شهرستان دشت آزادگان قرار دارد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید