فرهاد مجیدی دست روی ستاره استقلال گذاشت

فرهاد مجیدی دست روی ستاره استقلال گذاشت

مهدی قیدی تابستان گذشته پس از یک فصل ناموفق در شباب الاهلی به استقلال بازگشت و با باشگاه سابقش قرارداد قرضی امضا کرد. کایدی در این فصل ستاره تیمش بوده و بهترین گلزن استقلال در این فصل محسوب می شود. با این حال یکی از بزرگترین دغدغه های هواداران و کادرفنی استقلال بحث تمدید قرارداد با این بازیکن است. مهدی بازیکن شباب الاهلی است و این باشگاه در مورد آینده ستاره ایرانی خود تصمیم خواهد گرفت.

استقلالی ها که برای قرارداد اجاره قیدی هزینه زیادی کرده اند، باید چندین برابر سال قبل برای تمدید قرارداد با این بازیکن هزینه کنند. با این حال مدیران استقلال مشکلی با پرداخت پول برای حفظ بهترین بازیکن در تیم خود ندارند. شباب الاهلی قصد ندارد قیدی را در ترکیب خود نگه دارد و به دنبال فروش یا قرض دادن این بازیکن به سایر تیم های با ارزش است.

حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال در مصاحبه ای مدعی شد که باشگاه استقلال تمام تلاش خود را برای حفظ قائدی انجام می دهد اما مدیران شباب الاهلی باید حرف آخر را بزنند. سرمربی آبی ها همچنین مدعی است که چند تیم اماراتی برای جذب کایدی تلاش کرده اند و می خواهند این بازیکن را از استقلال دور کنند. شنیده ها حاکی از آن است که یکی از این تیم ها اتحاد کلبا است که هدایت آن را فرهاد مجیدی، سرمربی فصل گذشته استقلال برعهده دارد.

مجیدی که محبوبیت شدید استقلالی ها دارد، سابقه همکاری با کایدی را دارد و سبک بازی مهدی را بسیار دوست دارد. مجیدی در تابستان به مدیران تیمش اعلام کرد کایدی را به خدمت بگیرد اما این اتفاق نیفتاد و این بازیکن در نهایت به استقلال بازگشت. همانطور که مشخص است مجیدی ولکن یک لیدر نیست و به هر حال می خواهد این بازیکن را در اختیار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید