فرهاد مجیدی همه رکوردها را شکست…

فرهاد مجیدی همه رکوردها را شکست...

پیروزی مقابل فجلال ششمین پیروزی متوالی استقلال بود که فرهاد مجیدی را به رکوردی رساند که پیش از این تنها در اختیار منصور پورحیدری و آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال و سرمربی فعلی الغرافه قطر بود و حالا تیم قهدی. سومین شکست خورده استقلال است. او در تاریخ لیگ برتر 6 برد متوالی کسب کرده است.

مهمتر از این آمار اما پیشی گرفتن فرهاد مجیدی از رکورد امیر گله نویی است. قبل از بازی امروز استقلال و فجر، آمار بهترین شروع تاریخ لیگ برتر مربوط به سپاهان در لیگ هجدهم بود که پس از دیدار هفته بیستم مقابل تراکتورسازی، حریف خود در تبریز – سپاهان در بازی خود بدون شکست بود. 19 بازی اول لیگ و استقلال توانست این رکورد را بشکند و بهترین شروع تاریخ لیگ برتر را داشته باشد و حالا مجیدی به دنبال شکستن یک رکورد دیگر سپاهان است. تا بتواند در 21 بازی متوالی بدون شکست باقی بماند.

استقلال همچنان شکست نخورده است و در دیدار مقابل فجر بدون دو مدافع اصلی خود موفق به گلزنی نشده و رکورد 13 بازی حسینی در این فصل (با احتساب 7 دقیقه بازی در هفته دوم مقابل ذوب آهن) را به ثبت رسانده است. استقلال با مس رفسنجان با 29 گل بهترین خط حمله لیگ است و استقلال با 6 گل صاحب بهترین خط دفاعی است.

دیدگاهتان را بنویسید