فروش فوری بهمن موتور + میز آغاز شد

فروش فوری بهمن موتور + میز آغاز شد

در پی اعلام قیمت های جدید از سوی هیات رقابت، بهمن موتور برنامه فروش فوری خود را برای تکمیل مراحل ثبت نام و تکمیل پرداخت طبق قیمت های مصوب هیات رقابت اعلام کرده است.

شرکت بهمن موتور یکی از اولین شرکت هایی است که پس از اعلام قیمت جدید خودروهای مونتاژی در تاریخ 18/04/1402 بلافاصله اقدام به فروش محصولات خود با توجه به قیمت های جدید نمود. تمامی محصولاتی که در این طرح توسط گروه بهمن برای فروش اعلام می شود، نسبت به قیمت های اعلامی دور قبل افزایش قیمت دارند.

ثبت نام محصولات بهمن موتور در سامانه یکپارچه

متقاضیان محصول بهمن موتور که قبلاً در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند و اولویت تحویل مرداد 1402 به نام آنها ثبت شده است، برای ثبت نام و تکمیل وجه خودرو مورد نظر خود باید از ساعت 10 نسبت به ثبت نام و تکمیل وجه خودرو مورد نظر خود اقدام کنند. 00 روز چهارشنبه 21/04/1402 لغایت ساعت 16:00 روز سه شنبه 27/04/1402 هماهنگی های لازم انجام شود.بهمن موتور

لازم به ذکر است این فرصت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و تنها راه تکمیل مراحل ثبت نام و پرداخت، مراجعه به سایت گروه بهمن به آدرس bahman.iranecar.com می باشد.

در طرح فروش فوری محصولات بهمن موتور، تمامی محصولات این خودروساز با قیمت های جدید مصوب شورای رقابت در تاریخ 18 تیر 1402 به فروش می رسد و هر وجهی برای خودرو به جز بیمه، مالیات و مالیات دریافت می شود. این قانون است و متقاضیان می توانند در صورت اقدام گروه بهمن یا هر خودروساز دیگری اعتراض خود را از طریق مراجع قضایی مطرح کنند.
بیشتر بخوانید: قیمت محصولات بهمن موتور در شورای رقابت/ افشای شکاف قیمتی 845 میلیونی

تمامی محصولات بهمن موتور بدون استثنا مشمول افزایش قیمت در قیمت های جدید اعلام شده بودند اما افرادی که قبل از 26 تیر 1402 قرارداد و پرداخت را انجام داده اند باید طبق همان قیمت های قبلی مراحل ثبت نام و پرداخت را انجام دهند.
لیست محصولات موجود در فروش فعلی بهمن موتور

خودروهای زیر در طرح فروش فوری بهمن موتور موجود است:

دیگنیتی پرایم با قیمت یک میلیارد و 249 میلیون و 600 هزار تومان، فیدلیتی پرایم تیپ 1 با قیمت یک میلیارد و 123 میلیون و 300 هزار تومان و فیدلیتی پرایم تیپ 2 با قیمت یک میلیارد و 148 میلیون و 800 هزار تومان در دو رنگ سفید. و مشکی توسط بهمن موتور عرضه می شود.

گروه دیگری از محصولات بهمن موتور که در این طرح عرضه می شوند، خودروهای باری و تجاری هستند که شامل؛ کارا وانت تک کابین تیپ 4 با قیمت 448 میلیون و 15 هزار تومان، وانت کارا دو کابین تیپ 4 با قیمت 469 میلیون و 15 هزار تومان و وانت باری اینرودز با قیمت 699 میلیون و 15 هزار تومان. که فقط در رنگ سفید موجود هستند.

دیدگاهتان را بنویسید