فروش فوری موتور فیدلیتی 7 محلی بهمن + میز

فروش فوری موتور فیدلیتی 7 محلی بهمن + میز

یکی از خودروهایی که در طرح فروش فوری بهمن موتور قرار دارد، فیدلیتی 7 نفره بهمن موتور است. اما شرایط فروش فعلی فیدلیتی چگونه است و قیمت آن چقدر است؟

امروز 29 تیر 1402 بهمن موتور از برنامه فروش فوری 6 محصول خود با قیمت های جدید شورای رقابت خبر داد.

طرح فروش آنی بهمن موتور ویژه متقاضیان دور دوم سامانه یکپارچه است و کسانی که در قرعه کشی نوبت دوم سامانه یکپارچه در اولویت تحویل در هفته آخر مرداد ماه 1402 قرار گرفته اند جهت تکمیل وجه و پرداخت به سایت این خودروساز مراجعه کنند. قرارداد خود را تنظیم کنید
وفاداری 7 نفر

قیمت کارخانه Fidelity Prime Type 2 که در بازار با نام Fidelity 7 شناخته می شود، یک میلیارد و 148 میلیون و 800 هزار تومان است. این مبلغ قیمت نهایی است که خریدار باید بپردازد، زیرا بیمه و مالیات در این قیمت لحاظ شده است.

موعد تحویل فیدلیتی 7 نفره هفته آخر مرداد ماه است و این خودرو در رنگ سفید موجود است.

این در حالی است که در طرح فروش فوری بهمن موتور، قیمت فیدلیتی 7 نفره یک میلیارد و 148 میلیون تومان است، در حالی که قیمت فیدلیتی در بازار آزاد یک میلیارد و 810 میلیون تومان است. طبق داستانی دیگر، قیمت نهایی فیدلیتی 7 نفره برای کاربری که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده و توانسته از اجاره خودرو دولتی استفاده کند و فردی که می خواهد این محصول را از بازار آزاد تهیه کند برابر با 661 میلیون و 200 هزار تومان.

دیدگاهتان را بنویسید