فرینگی های قهرمانی جهان کشتی فرنگی ناکامی محض در روز اول / فقط علیزاده شانس دیگری پیدا می کند!


ساعت: 22:20
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896497

تنها یک کشتی گیر فرانسوی از 4 رده اول تیم ملی باز هم توانست به مسابقات جهانی راه یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در وزن 55 کیلوگرم پویا پس از وقفه در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 5 از اکرم یوزتورک از ترکیه پیشی گرفت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل امانگالی بکبولاتوف دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر قزاق در مرحله نیمه نهایی دامرز از دور رقابت ها کنار رفت. رقابت.

در وزن 72 کیلوگرم پس از توقف در دور نخست، محمدرضا مختاری در دور دوم مقابل ابراهیم غانم از فرانسه با نتیجه 7 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، از مسابقه کنار رفت

در وزن 77 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، محمدعلی گارزا در دور دوم آنتونیو کامنیاسویچ از کرواسی را با نتیجه 5 بر 4 شکست داد. وی در دور سوم مقابل کیم هیون وو قهرمان جهان و المپیک از کره جنوبی با نتیجه 6 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده در دور نخست میرکو مینگوزی از ایتالیا را با نتیجه 6 بر 5 شکست داد و در دور بعد اتابک عزیزبکوف از قرقیزستان را با نتیجه 5 بر 3 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. . . وی در این مرحله مقابل تورپال بیسولتانوف قهرمان اروپا از دانمارک با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این مبارز در دیدار پایانی راهی گروه بازنده ها شد. علیزاده در آن گروه به مصاف بارتلمی تسوشا از کنوگو می رود و در صورت برتری بر این حریف فردا شب برای کسب مدال برنز به مصاف علی چنگیز از ترکیه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید