فواید پوست سیب روز جدید

فواید پوست سیب

روز جدید پوست سیب به تنظیم قند خون کمک می کند.

پوست سیب به تنظیم سطح قند خون کمک می کند. اگر پوست سیب را بگیرید، بیشتر ویتامین E و ویتامین K موجود در سیب و تمام فولات موجود در آن را از بین خواهید برد. با مصرف پوست سیب، میزان چربی قهوه ای در بدن افزایش می یابد و باعث می شود کالری بیشتری بسوزانیم که منجر به کاهش وزن می شود.

اکثر ما سیب را دوست داریم و می خوریم، اما برخی از مردم پوست سیب را دوست ندارند و آن را دور می اندازند زیرا فکر می کنند پوست حاوی موم یا باقی مانده آفت کش بالقوه است. اما اگر پوست را نخورید، برخی از مواد مغذی قابل توجهی را از دست خواهید داد.

اگر پوست یک سیب را در سطل زباله بیندازید، حدود یک سوم فیبر سیب از بین می رود. اگر پوست را جدا کنید، بیشتر ویتامین E و ویتامین K سیب و تمام فولات موجود در آن را از دست خواهید داد. با پوست سیب، میزان چربی قهوه ای در بدن افزایش می یابد و باعث می شود کالری بیشتری بسوزانیم که منجر به کاهش وزن می شود.

در واقع، زمانی که به دنیا می آییم، بدن ما دارای مقدار زیادی چربی قهوه ای است. این چربی قهوه ای اندام های اصلی بدن را احاطه کرده و آن را گرم نگه می دارد. اما با افزایش سن، میزان چربی قهوه ای در بدن شروع به کاهش می کند.

به گفته کارشناسان، اگر بتوانیم چربی قهوه ای را فعال کنیم، اضافه وزن نخواهیم داشت. می تواند در دیابت و بیماری های قلبی مفید باشد.

مواد مغذی و فواید پوست سیب

ویتامین A، ویتامین C، پتاسیم، کلسیم، اسید فولیک، آهن و پوست سیب سرشار از فسفر از بسیاری جهات برای سلامتی ما بسیار موثر هستند. اگر آن را به طور منظم مصرف کنید، به کاهش وزن و جذب غذا کمک می کند.

در پوست سیب، کورستین به محافظت از سلول های مغز در برابر آسیب، جلوگیری از کاهش حافظه و افزایش تمرکز کمک می کند.

پوست سیب به تنظیم قند خون کمک می کند. اگر افراد مبتلا به قند خون یا دیابت پوست سیب بخورند، به کنترل سطح قند خون کمک می کند.

پوست سیب خطر ابتلا به گلوکوم را کاهش می دهد. برای سلامت چشمان شما مفید است.

پوست سیب از پوسیدگی دندان محافظت می کند.

کوئرستین فلاونوئیدی است که در پوست سیب یافت می شود. نه تنها التهاب را کاهش می دهد، بلکه خاصیت آنتی اکسیدانی نیز دارد.

این عنصر از تنظیم پلاکت ها جلوگیری می کند تا لخته های خون در رگ ها تشکیل نشود. عضله قلب نیز شل می شود که به کاهش ضربان قلب نیز کمک می کند. کوئرستین موجود در جوشانده پوست سیب تاثیر شگفت انگیزی بر عملکرد و التیام ریه دارد.

یکی از مهمترین فواید پوست سیب این است که حاوی آنتی اکسیدان های زیادی است و به همین دلیل در پیشگیری از سرطان بسیار مفید است.

یک مطالعه منتشر شده در مجله تغذیه و سرطان نشان می دهد که این آنتی اکسیدان ها به پیشگیری از انواع مختلف سرطان مانند سرطان سینه، سرطان پروستات و غیره کمک می کنند.

جوشانده پوست سیب سرشار از فیبر است و گزینه خوبی برای پیشگیری از سنگ کیسه صفرا است.

چای پوست سیب، دم کرده پوست سیب، جوشانده پوست سیب

جوشانده پوست سیب را تهیه کنید

این نوشیدنی خوشمزه را امتحان کنید. این یک مایع معجزه آسا است. پوست سیب و دارچین طعم خوبی دارد.

عناصر:

4 لیوان آب

چوب دارچین

4 سیب سبز را پوست بگیرید

1 قاشق غذاخوری عسل

شیوه آماده سازی:

4 فنجان آب را با چوب دارچین و پوست سیب در قابلمه ای روی حرارت زیاد بجوشانید.

وقتی مایع به نقطه جوش رسید بلافاصله آن را خاموش کنید و سپس روی آن را بپوشانید و بگذارید 20 دقیقه بماند.

این نوشیدنی خوشمزه و مقوی را صاف کرده و لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید