فکور صبور همکار زهره، داستان متفاوت زندگی او چیست؟

فکور صبور همکار زهره، داستان متفاوت زندگی او چیست؟

بهنام شرفی در واکنش به خبر درگذشت زهره فکور صبور گفت: امروز صبح که فضای مجازی را باز کردم اولین چیزی که دیدم چهره زهره فکور صبور با روبان مشکی بود و آنقدر شوکه شده بودم که به صفحه نمایش خیره شدم. برای چند دقیقه و حتی “باورم نمی شد و فکر می کردم شایعه است، اما در کمال ناباوری درست است.”
بنم شرفی چه می گوید؟
شرفی درباره این بازیگر گفت: آنها مردمی بسیار پرانرژی، مهربان و مهربان بودند. او فداکار و دلسوز کار خود بود و با همکارانش بسیار خوب رفتار می کرد. آنها آنقدر به کار خود پایبند بودند که حتی یک روز پس از پایان پروژه کامیون به ما مراجعه کردند تا کاری انجام دهند.

همان روز به ما بگو، خندیدند و رفتند. هر آنچه از یک هنرمند انتظار داشتیم را در رفتارشان داشتند و از نظر رفتار و شخصیت یک هنرمند واقعی بودند. نمی دانم چه بلایی سر این روح زنده آمد و کجا رفت، صفحه اینستاگرامی که نگاه می کردم پر از انرژی مثبت بود و خدا را شکر.

وی ادامه داد: نکته عجیب این است که کسی که چنین اعتقادات مذهبی داشت، به خدا ایمان داشت و در وجود خود شور و امید به زندگی داشت، چرا یکدفعه چنین کاری کرد، برای فردی با این حجم بسیار عجیب است. باورهای مذهبی در مورد آن

معلوم است که مشکل جای دیگری است همین دیروز پستی از مصاحبه قدیمی خود منتشر کردند که به نظرم امیدوارکننده بود و با دیدن دوباره این پست اشک در چشمانم حلقه زد.

دیدگاهتان را بنویسید