واکنش کاسم جعفری به درگذشت ناگهانی زهره فکور صبور

کاسم جعفری کارگردان و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون یادداشتی برای زهره فکور صبور که امروز خبرش منتشر شد و در چندین سریال برای این کارگردان حضور دارد، نوشت.

زهره فکور و در واقع بسیار صبور برای اولین بار در سریال آپارتمانی کاشانه (1377) با امیرحسین سیدیک بازی کرد و تنها در یک قسمت با حضور او درخشید و از آن به بعد بیش از یک دهه یکی از ثابت های من بود. دوستان در سریال های “ماهواره”، “مسافری از هند”، “کمکم کن” و “بی نفس” و ….

بدون مرز، صمیمی و مهربان، به عنوان عضوی از خانواده ام. هنوز شال و کلاهی را که در فیلم Breathless برایم بافت و به عنوان یادگاری به من هدیه داد، بر سر دارم و صدای شیرین او را هنوز در گوشم نگه می دارم. علیرغم اینکه امروز مردم دو دسته شده اند و سال ها از وضعیت او بی خبرند، اما امروز صبح مثل همیشه شبکه خبر خوش!! او با زیرنویسی منسجم و غیرمنتظره از مرگ مشکوک بازیگری خبر داد که ناشناخته بود و هنوز هم ناشناخته است… نمی دانم چرا و چگونه به این تصمیم رسید و در سال های اخیر چه اتفاقی برایش افتاد، اما این روزها همه چیز در حال رخ دادن است. عادی.خودکشی، تصادف، زلزله و جنگ ….. و ما چقدر نسبت به همه چیز بی تفاوتیم… کاش میدونستم چرا آخرین سریال دختر سرزنده سریال من اینقدر تلخ و غیر منتظره تموم شد… دروغ این مرگ ها کاش روزهای بهتری داشتیم می خواهی…”

دیدگاهتان را بنویسید