قاسم پور قرشکنان قهرمانی کشتی جهان به فینال رسید/ امامی به رده بندی رفت


ساعت: 20:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897792

کامران قاسم پور به فینال وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان راه یافت و یونس امامی نیز به دیدار رده بندی وزن 74 کیلوگرم راه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات مقدماتی اوزان 57، 74 و 92 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان امروز در بلگراد صربستان برگزار شد و در پایان کامران قاسم پور در وزن 92 کیلوگرم و یونس امامی در وزن 74 به فینال راه یافتند. کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست مقابل وانگ هوژو از چین با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل گیلمن از آمریکا در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد انریکه پرز کاستیلانوس از گواتمالا را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر آرمان آندروسی از استونی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله توران بایراموف از آذربایجان را با نتیجه 8 بر 4 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. امامی در این مرحله در دیداری نزدیک با نتیجه ۲ بر ۲ مغلوب کایل داک قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آمریکا شد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف او در این دیدار برنده کشتی اوروزبکوف از قرقیزستان و اولونبایار از مغولستان و یاگلان از هند است.

در دسته تا 92 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، کامران قاسم پور در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر از سد عدلان ویسخانف از فرانسه گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۲ احمد باتایف از بلغارستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله 5 بر صفر میریانی میسورادزه از گرجستان را شکست داد و راهی فینال شد. قاسم پور در این دیدار به مصاف جی دن کاکس قهرمان جهان از آمریکا می رود.

اسامی نفرات راه یافته به فینال اوزان بالا به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: توماس گیلمن (ایالات متحده آمریکا) – زلیمخان آباکاروف (آلبانی)

74 کیلوگرم: کایل داک (ایالات متحده آمریکا) – تیموراز سالکازانوف (اسلواکی)

92 کیلوگرم: کامران قاسم پور (ایران) – جی دن کاکس (آمریکا)

فینال و رده بندی اوزان بالا از ساعت 20:30 فردا شنبه برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید