قرارداد اولین لژیونر ایرانی با تیم اسپانیایی

قرارداد اولین لژیونر ایرانی با تیم اسپانیایی

علی یاکوتی پس از عقد قرارداد یک فصل با تیم اسپانیایی سانتا بویانا گفت: این تیم یکی از قدیمی ترین و مشهورترین تیم های راگبی اسپانیا است و در 5 کیلومتری بارسلونا قرار دارد که در رتبه پنجم جدول برتر قرار دارد. لیگ خوشحالم که اولین نفری هستم که از ایران در راگبی به اروپا رفتم، امیدوارم با عملکرد خوبم در این تیم شرایط را برای لژیونر شدن بازیکنان بیشتری در لیگ اروپا فراهم کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی در این تیم بازی می کنید، گفت: در این چند روزی که با این تیم قرارداد بستم یک ساعت کار در سالن و 45 دقیقه تمرین تیمی دارم و شرایطم راضی کننده است. . به امید خدا در بازی بعدی تیم تلاش می کنم در لیگ اروپا پرچمدار خوبی برای کشورم باشم.

یاکوتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه راگبی در ایران هنوز مورد توجه مسئولان نیست و جایی ندارد، تلاش می کنم بهترین بازیکن لیگ اروپا شوم و جایگاه راگبی ایران را به جهانیان نشان دهم، بنابراین حضورم در لیگ اروپا متوقف نخواهد شد. با عملکرد خوبم همه را شگفت زده خواهم کرد.

بازیکن تیم ملی راگبی درباره مدت زمان قراردادش با تیم سانتا بویانا اسپانیا گفت: قرارداد من با این تیم یک فصل است و به مدت 5 ماه آن را تمدید می کنم.

وی در پایان گفت: امیدوارم شرایطی فراهم کنم تا فوتبالیست های بیشتری در اروپا لژیونر شوند تا روزی راگبی در کشور و همچنین فوتبال رواج پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید