قرارداد مربیان تیم های ملی پارالمپیک تا پایان بازی های توکیو بود.

زمان: 11:29
منتشر شده در: 1400/07/20
کد خبر: 1775502

نام کاروان بازی های پاراآسیایی جوانان مدافعان سلامت است

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت که قرارداد مربیان تیم های ملی پارالمپیک تا پایان بازی های توکیو است.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ محمد تاب ، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک ، در نشست خبری هفته ملی پارالمپیک گفت: “اولین رویداد مهم پس از بازیهای پارالمپیک توکیو ، بازیهای جوانان پارالمپیک در ماه دسامبر و بازیهای پارالمپیک زمستانی است.” آماده سازی برای سهمیه بازی های پارالمپیک 2024 پاریس نیز باید امسال انجام شود. برخی از رشته ها باید چندین مسابقه سهمیه داشته باشند که برای آنها حدود 2 سال زمان داریم.

وی گفت: “قبل از بازی های پارالمپیک ، ما با بازی های پاراآسیایی در هانگژو در سال 2022 روبرو هستیم که برای ما بسیار مهم است.” ما به دنبال موقعیت بهتر در این قاره هستیم و با ارسال کاروانهای با کیفیت ، به شدت تلاش می کنیم رتبه خود را ارتقا دهیم.

تاب با اشاره به نام و شعار کاروان ایران در بازی های بحرین گفت: تا بازی های بحرین ، ما فرصت چندانی برای دفاع از تلاش های کادر پزشکی در فاصله کرونری نداریم. آماده سازی برای بازی های جوانان به پایان رسیده و لیست ها در حال نهایی شدن هستند. اکثر ورزشکاران از اولین مکان خود زنده می مانند و توسط یک کمیته تخصصی رتبه بندی می شوند.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک نیز گفت: تصمیم می گیریم در رویدادهای بحرین شرکت کنیم. ترکیبی از کاروانهای کمی و کیفی برای بازیهای پاراآسیایی برای بهبود موقعیت سطح دوم دوره قبل خواهیم داشت.

رئیس کاروان پارالمپیک ایران در بازی های پاراآسیایی بحرین گفت: بحث کیفیت نهایی است و باید به بهترین عملکرد فکر کنیم. به عنوان یک کاروان با کیفیت ، شما نه تنها می توانید ورزشکار خودمان را ببینید ، بلکه باید شرایط رقبا را نیز در نظر بگیرید. بسیاری از رقبای اصلی در انتخاب بازی های پارالمپیک 2020 توکیو شرکت نکردند و دسترسی به آنها وجود نداشت. ما باید حداقل 25 درصد پیشرفت ورزشکاران خود را در هر دوره شاهد باشیم. در بازی های پارالمپیک ، بخش رکورد ممکن است به رتبه بندی مدال نرسیده باشد.

تابه گفت: “به عنوان مثال ، برای بسکتبال با ویلچر ، ما هیچ وقت فرصتی برای مدال در نظر نگرفته ایم ، که معمولاً اعتراضی است ، اما در عمل نشان دادیم که بهترین عملکرد در بحث مدال بازی های توکیو است.” دو سال پیش ، ما فکر می کردیم کشورهایی که بین 12 تا 14 مدال طلا کسب می کنند بین 1 تا 10 خواهند ایستاد ، اما پیشرفت قابل توجهی را شاهد بودیم.

وی در ادامه با بیان اینکه فوتبال را برای بازی های موازی به بازی های پارالمپیک نمی فرستد ، تاکید کرد: فوتبال به ازای هر 5 باخت به چین می رسد و دومین بازی مقدماتی پارالمپیک آسیا می شود. چهارمین اولویت ما تیم اول آسیا بود ، جایی که فوتبال 5 کشور اول آسیا نبود. وضعیت با دوره قبل متفاوت بود و تصمیم ستاد بازیها اجرا شد. در این فرمان آمده است که ورزشکاران یارانه ای با افت بی سابقه ، تغییر موقعیت و کاهش دارند.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در مورد قرارداد مربیان تیم های ملی پارالمپیک گفت: کادر فنی تحت قرارداد مربیان تیم ها تا پایان بازی های 2020 بود و تحقیقات به فدراسیون ها سپرده شد. بر اساس آیین نامه استخدام ، نظر فدراسیون ها برای گسترش یا عدم ادامه همکاری مهم خواهد بود. نظری که ما می دهیم بر اساس مفاد اعلام شده به فدراسیون ها خواهد بود.

وی افزود: همه این مفاد آیین نامه در کمیته فنی فدراسیون ها قابل بررسی است. این موضوع با نظر فدراسیون ها و در اختیار آنها خواهد بود.

وی همچنین در مورد تهیه تجهیزات برای ورزشکاران گفت: اقدامات انجام شده با توجه به بازیهای پاراآسیایی آینده و بازیهای پارالمپیک. این فرایند برای رشته های تجهیزات محور زمان زیادی طول می کشد ، اما در حال پیگیری و آماده سازی است و انجام خواهد شد. کارهای زیادی برای اکثر رشته ها در بعد قهرمانی و عمومی انجام شده است. آنها همچنین به خرید کمان کمک کردند. حتی در زمینه پارادوکس ، چند ماه قبل از بازی های توکیو اقدامی انجام شد.

وی در ادامه گفت: از نظر تجهیزات بسکتبال با ویلچر ، تیمی متشکل از 12 ورزشکار برای هر نفر بیش از 100 میلیون تن هزینه دارد. ورزشکار حرفه ای باید ساز و کار حرفه ای خود را داشته باشد و همیشه نمی توان از فدراسیون ها انتظار داشت. مبلغ پرداخت شده توسط فدراسیون برای تجهیزات یا آماده سازی ویلچر بود.

تابه در مورد کمیته ورزشکاران گفت: کمیته ملی پارالمپیک کار کمیته ورزشکاران را دنبال کرده است و زمان بر است. این روند زمان بر است و وزارت ورزش و جوانان پیگیر این موضوع است تا اجرا شود. خود وزیر از این موضوع آگاه است.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: با توجه به آخرین بازیهای جوانان پاراآسیایی در سال 2017 ، بخشی از این ورزش بین خانواده ها توزیع می شود و برخی از این مسیر جدا می شوند. “حدود 30 درصد جوانان در زمینه های مختلف بازبینی ما از بازی های بحرین مروری بر برخی از رشته های جوانان ارائه شده توسط بازی های پاراآسیایی هانگژو به ما داد.

تابه گفت: “رئیس کاروان پارالمپیک در توکیو توضیحات کاملی ارائه داد.” پاراجودوکا می تواند با کسب سهمیه در پارالمپیک شرکت کند و سهمیه ها یک سال پیش تعیین شد. گوجه فرنگی بینایی ضعیفی دارد و کوری کامل ندارد. این ورزشکاران برای رسیدن به پارالمپیک حداقل در سه مسابقه بین المللی شرکت کردند. طبقه بندی های نهایی قبل از پارالمپیک انجام شد و این مذاکرات معنی ندارد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید