جوایز خوزستانی در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو اهدا شد

زمان: 11:50
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775163

با حضور رئیس کمیته ملی پارالمپیک ؛ جوایز خوزستانی در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همزمان با اولین روز از هفته پارالمپیک ، مراسم اهدای جوایز ورزشکاران و مدال آوران خوزستانی در بازی های پارالمپیک توکیو در سال 2020 دیروز با تلاش شهرداری اهواز در پارک جزیره برگزار شد. ارگی ، قدردانی شد.

خسروی وفا ، رئیس کمیته پارالمپیک ، مدیرکل استانداری ، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی ، مدیرکل بهزیستی ، شهردار اهواز ، رئیس و اعضای شورای شهر اهواز و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ، در این مراسم شرکت می کند.

رئیس کمیته پارالمپیک در این مراسم گفت: در پارالمپیک توکیو ترکیه با 2 ورزشکار و 130 میلیون نفر 2 مدال طلا کسب کرد و 41 شد ، اما ایران با 13 ورزشکار مقام سیزدهم را کسب کرد و ببینید هزینه آن چقدر است.

وی افزود: خدا را شکر ورزش ایران از ظرفیت بالاتری نسبت به این برخوردار است و این روزها نمونه ای از آن را در کشتی جهانی و المپیک دیده اید. امیدوارم از این فرصت ها استفاده کنیم و پرچم ایران همیشه برافراشته شود و مردم خوشحال شوند.

رضا امینی شهردار اهواز در بخشی از سخنرانی خود در این مراسم ورزشکاران صاحب مدال خوزستان در توکیو را جزء سرمایه ملی دانست و گفت: با افزایش سرانه تفریح ​​و ورزش ، زمینه ساز استعدادیابی بیشتر در بین ما شد. ما جوانان و قهرمانان را ارائه می دهیم.

شهردار اهواز همچنین گفت: این قهرمانان نشان داده اند که مصدومیت دلیل محدودیت نیست و در صورت امکان این ورزشکاران می توانند به نام کشور خود افتخار کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید