رئیس جمهور به برگزیدگان جشنواره «فارابی» جوایز اهدا کرد.


ساعت: 10:38
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881041

با حضور رئیس جمهور به برگزیدگان سیزدهمین جشنواره بین المللی فارابی اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اختتامیه این دوره از جشنواره بین المللی فارابی با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (سه شنبه 23 تیرماه) در سالن اجلاس سران برگزار و برگزیدگان سیزدهمین جشنواره بین المللی فارابی معرفی شدند.

این مراسم با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از پژوهشگران حوزه علوم انسانی و اسلامی برگزار شد.

جشنواره بین المللی فارابی با هدف شناسایی و ارائه استعدادهای برتر در حوزه علوم انسانی و اسلامی، ارائه و ارائه برترین آثار و نظریه ها، روش ها و طرح های نوین در حوزه علوم انسانی و اسلامی در بین ایرانیان و غیر ایرانیان برگزار شد. متفکران

همچنین از بین 207 اثر ارسالی برای داوری در جشنواره فارابی، 16 اثر در دو بخش جوانان و بزرگسالان برگزیده شدند.

این جشنواره در 15 گروه علمی شامل اخلاق، ادیان و عرفان، تاریخ، جغرافیا و باستان شناسی، حقوق، زبان، ادبیات و زبان شناسی، علوم اجتماعی و علوم ارتباطات، علوم اقتصادی، مدیریت و علوم مالی، علوم تربیتی، روانشناسی و علوم ورزشی برگزار می شود. ، علوم سیاسی، روابط بین الملل و مطالعات منطقه ای، مطالعات قرآنی، تفسیر و حدیث، فقه و اصول، فلسفه، منطق و گفتار، فناوری اطلاعات، اطلاعات و کتابداری، انقلاب اسلامی و مطالعات امام خمینی (ره)، مطالعات میان رشته ای و هنر و مطالعات زیبایی شناسی بهترین آثار را در چهار قالب کتاب پژوهشی، گزارش پژوهشی تکمیل شده، رساله دکتری و پایان نامه کارشناسی ارشد شناسایی و ارائه کرد.

همچنین در بخش ویژه این جشنواره جوایز پیشکسوتان علوم انسانی و اسلامی، پیشکسوت علوم انسانی و اسلامی، بهترین مترجم، بهترین انجمن علمی، بهترین نشریه علمی و نظریه پرداز برجسته اهدا می شود.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید