قرارداد چهار ساله فوتبال ایران و قطر قبل از جام جهانی

بر اساس این تفاهم نامه، دو فدراسیون در برگزاری بازی های دوستانه، تمرینات ملی و همچنین اردوهای آماده سازی در تمامی سطوح رده های سنی مختلف و تیم های ملی فوتبال اعم از آقایان و بانوان همکاری خواهند داشت. همکاری های بلندمدت دو کشور که به زودی در زمینه های مختلف اجرایی خواهد شد، به دلیل روابط خوب دو کشور، همسایگی، همجواری و اشتراکات فرهنگی دو کشور، میزبانی جام جهانی فوتبال 2022 و زیرساخت های مدرن در قطر..

در این دیدار حمیدرضا مهرعلی (سرپرست نایب رئیس فدراسیون)، رفیعی (مشاور حقوقی رئیس فدراسیون) و دراگان اسکوچیچ (سرمربی تیم ملی) عزیزی هادم را همراهی کردند. در این جلسه ماتیاس گرفستورم، رئیس دفتر اینفانتینو نیز حضور داشت.

عزیزی هادم شب گذشته در حاشیه مراسم افتتاحیه جام عرب با جیانی اینفانتینو رئیس فیفا که قرار است در بهمن ماه 1393 به ایران سفر کند دیدار و گفتگو کرد.

عزیزی هادم به دعوت رسمی رئیس فدراسیون فوتبال قطر به قطر سفر کرد.

قطر در آبان 1401 میزبان جام جهانی قطر خواهد بود و تیم ملی ایران تنها یک قدم تا ثبت نام در این مسابقات فاصله دارد. با این قرارداد می توان امیدوار بود که تیم ملی از امکانات ورزشی قطر برای میزبانی اردوها و بازی های دوستانه تا یک سال بعد از مسابقات استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید