قرارداد 40 میلیاردی دو استقلالی برای فصل آینده

بازیکنان استقلال با وجود اینکه تنها 2 بازی به پایان لیگ باقی مانده است، مطالبات زیادی از این باشگاه دارند و مدیران استقلال نمی توانند قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند. مثلا در استقلال بازیکنی هست که کمتر در تیم بازی می کند اما قراردادش حدود 20 میلیارد است. یا بازیکنی که قراردادش تا امسال 2 میلیارد بود اما ناگهان مبلغ قراردادش به 11 میلیارد رسید!

اگر مدیران استقلال در این فصل با ترفندهای مختلف دستمزد بازیکنان را بپردازند و با آنها کنار بیایند، برای سال آینده با مشکل بسیار بزرگی مواجه خواهند شد. بسیاری از بازیکنان استقلال برای سال آینده با این تیم قرارداد دارند و مبلغ آنها بسیار بالاست. بنابراین راضی شدن به جدایی برایشان بسیار سخت است. این افراد در تیم های دیگر نمی توانند چنین پولی بگیرند، بنابراین دوست دارند در استقلال بمانند.

همانطور که شنیدیم به عنوان مثال قرارداد دو بازیکن اصلی استقلال برای این فصل حدود 25 میلیارد تومان است و این قرارداد برای فصل آینده به چیزی حدود 40 میلیارد تومان می رسد که واقعا زیاد است. حالا مشخص نیست مدیران استقلال چگونه می خواهند برای این مشکل بزرگ چاره اندیشی کنند.

در کنار بازیکنان استقلال، قرارداد ساپینتو نیز وجود دارد که برای فصل آینده بالای 700 هزار یورو خواهد بود. این تیم علاوه بر بازیکنان فعلی و کادرفنی استقلال قطعا به بازیکنان جدید نیاز دارد و یک بازیکن باکیفیت فوتبال ایران حاضر نیست با پول کمتری نسبت به بازیکنان فعلی استقلال با این تیم قرارداد ببندد.

دیدگاهتان را بنویسید