قهرمانی کاراته جهان در رده های سنی قهرمانی حیدری در دسته منهای 75 کیلوگرم


ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907124

علیرضا حیدری نماینده رده سنی زیر 75 تا 21 سال پسران موفق به کسب مدال طلای مسابقات جهانی در رده های سنی اصلی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دوازدهمین دوره جام جهانی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال نوجوانان و دختران از 4 نوامبر با میزبانی قونیه در ترکیه آغاز شد و تا امروز 8 نوامبر ادامه داشت.

نماینده طلایی وزن 75- کیلوگرم علیرضا حیدری پس از استراحت در دور نخست حریفی از ارمنستان را 2 بر صفر شکست داد سپس با قانون سنشو نماینده اسپانیا را یک بر یک شکست داد و در دور چهارم ماروس را شکست داد. یانویج از اسلواکی با نتیجه 7 بر 3 شکست خورد.

حیدری در مرحله نیمه نهایی به مصاف حسن مسارو پانزدهم رده بندی بزرگسالان جهان رفت که مدال برنز لیگ جهانی 2022 امارات را در اختیار داشت و توانست با 4 رای در خانتی این حریف اردنی را شکست دهد و این رقابت با نتیجه 5 بر 5 به پایان رسید. برو فینال

حیدری در فینال به مصاف نماینده کشور میزبان، عمر فاروق، دارنده مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان کوجالی، یک مدال طلا و یک برنز از قهرمانی جوانان اروپا، یک مدال طلا از لیگ جهانی کاراته جوانان، یک مدال طلا از لیگ جهانی کاراته خواهد رفت. قهرمانی جهان و طلای قهرمانی اروپا در رده سنی نوجوانان. ، رفت و موفق شد این حریف را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و قهرمان جهان شود.

دیدگاهتان را بنویسید