قهر فتح الله زاده از مدیران استقلال روز نو

قهر فتح الله زاده از مدیران استقلال روز نو

اطلاعات دریافتی در حوزه مدیریتی باشگاه استقلال نشان می دهد که پیش از حضور علی فتح الله زاده در برنامه فوتبال برتر این موضوع در بین مدیران باشگاه استقلال مطرح بوده است. باشگاه استقلال مخالف حضور علی فتح الله زاده – دو روز پس از استعفای او و ادامه آن سمت بود.

مدیران باشگاه به فتح الله زاده هشدار داده بودند که با حضور وی در برنامه فوتبال برتر، مشکلات جدیدی برای این گروه به وجود می آید اما ظاهرا علی فتح الله زاده اعلام کرده بود که با کاغذ و مدارک به برنامه تلویزیونی خواهد رفت و در تلویزیون مطالبه خواهد کرد. حقوق باشگاه. و او از خود دفاع خواهد کرد.

در روزهای پس از حضور علی فتح الله زاده در برنامه فوتبال برتر – که منجر به موج جدیدی از حملات هواداران استقلال علیه این باشگاه به ویژه مدیرعامل استقلال شد – در جلسات اخیر مدیران باشگاه به مدیران باشگاه هشدار دادند که او دیگر در تلویزیون ظاهر نشود. برنامه ها به خصوص این برنامه برتر فوتبال باید حضور داشته باشد.

طبق اخبار رسیده به باشگاه استقلال ظاهرا مدیران این گروه در آستانه گرفتن پول استراماچونی قرار دارند و نمی خواهند آرامش گروه پس از پیروزی امیدوارکننده استقلال در اراک را تحت تاثیر قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید