طعنه به فتح الله زاده: مدیران استقلال فقط به فکر کشیدن جیب بودند.

طعنه به فتح الله زاده: مدیران استقلال فقط به فکر کشیدن جیب بودند.

علی چینی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال گفت: شرایطی که استقلال در آن قرار دارد به دو قسمت تقسیم می شود. اولاً به دلیل پرداخت نشدن مطالبات استراماهونی در 4 فصل اخیر، استقلال با مشکلات ناخوشایندی مواجه شد. هر مدیرعاملی که در این مدت سمت ریاست باشگاه را بر عهده گرفت یادش نبود این مطالبات را پرداخت کند و در نهایت متاسفانه این تیم از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد. اما قسمت دوم راضی کننده عملکرد بازیکنان، کادر فنی و مدیرعامل وقت بود که بدون توجه به مشکلات جزئی تیم، سنگ تمام گذاشتند و برای هفته های متمادی آبی پوشان در اختیار داشتند. فوتبال زیبا

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چرا طلب استراماهونی به موقع پرداخت نشد، گفت: مشخص نیست مدیران قبلی باشگاه استقلال چه تدبیر و تفکری در این زمینه داشته اند. پول زیادی برای پرداخت مطالبات استراماچونی به باشگاه تزریق شد اما به نظر می رسد آنها اصلا برنامه و تصمیمی برای پرداخت استراماچونی نداشتند. مدیریت در استقلال و پرسپولیس اشتباه ترین سبک را دارد، پول به باشگاه ها می رود اما مشکل اینجاست که همه به فکر پر کردن جیب خود و دوستانشان هستند. الان هم نمی توان انتظار داشت که یکباره 120 میلیارد تومان برای دادن استراماچونی ترتیب دهد. اگر باشگاه می توانست استراماچونی را با کمترین پول در 4 سال گذشته تسویه کند.

وی ادامه داد: هواداران چه گناهی کرده اند که تیم محبوبشان قهرمان است و فوتبال زیبایی بازی می کند اما نباید در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد؟ چرا وزیر و مسئولان ورزش کمکی به رهایی استقلال از این مشکل نکردند و از حمایت از پرافتخارترین تیم آسیا سرباز زدند.

این کارشناس فوتبال با اشاره به پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم لیگ برتر خاطرنشان کرد: استقلال مقابل آلومینیوم بالاتر از سطح فوتبال ایران بازی کرد و با وجود اینکه یک بر صفر پیروز شد اما موقعیت های زیادی برای گلزنی به وجود آمد. در کنار مهاجمان استقلال نبود. سید مهدی رحمتی در این فصل تیم خوبی ساخته که یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است و مقابل تیم های قدرتمند لیگ نتایج خوبی کسب کرده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره رشد چشمگیر استقلال در هفته های اخیر گفت: آرش رضاوند در هر بازی شوت های خوبی می زند و این نشان می دهد که سرمربی از شجاعت و خلاقیت بازیکنانش آگاه است و از آنها به بهترین شکل استفاده می کند. در بازی ها مهدی قیدی نیز رشد و پیشرفت خوبی داشته و از کوچکترین دهانه ها گل های زیبایی تولید کرده است. ساپینتو سرمربی ای است که هیجان زیادی دارد و سرشار از شور و عشق است و این ویژگی های خوب را به بازیکنانش منتقل کرده است. استقلال هفته های زیادی است که پیروز شده و خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی معرفی کرده است که دلیلی برای خوشحالی است. با وجود مشکلاتی که برای تیم وجود دارد، اما بازیکنان یکی پس از دیگری هستند و تیمی متحد ساخته اند.

چینی در پایان با اشاره به اینکه تیم فوتبال استقلال در این فصل درس های زیادی به سایر تیم ها داده است، گفت: در مسابقات لیگ گاهی اوقات تمرینات به دلیل تاخیر در پرداخت مطالبات بازیکنان تعطیل می شود اما بازیکنان استقلال نشان داده اند که خوشحالی هواداران است. مهمتر از هر چیز دیگری است حتی اگر بدترین اتفاق برای تیم فوتبال استقلال بیفتد، بازیکنان کار بزرگی انجام داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید