قیمت تارا به 700 میلیون تومان رسید/ پراید، تیبا، دانا، کوئیک، شاهین و انواع پژو چقدر گران شدند؟ + جدول

قیمت تارا به 700 میلیون تومان رسید/ پراید، تیبا، دانا، کوئیک، شاهین و انواع پژو چقدر گران شدند؟  + جدول

روند افزایش قیمت خودروهای پرطرفدار در بازار همچنان ادامه دارد. جدول زیر آخرین قیمت پراید، تیبا، دانا، تارا، کوئیک و شاهین را نشان می دهد.

قیمت صفر داخلی خودرو در روز پنجشنبه 3 آذر 1401 با تغییراتی همراه شد.

اگرچه فعالان بازار از کاهش قیمت ها از صبح دیروز خبر می دهند، اما قیمت خودرو در سایت های تبلیغاتی و فروش خودرو همچنان در حال افزایش است. قیمت خودرو همراه با گران شدن دلار و شکسته شدن پی در پی سقف افزایش یافت. اما اکنون که ثبات نسبی بر بازار دلار حاکم است، خودرو به روند صعودی خود ادامه می دهد، به طوری که امروز هیچ یک از خودروهای پرطرفدار داخلی در بازار با کاهش یا ثبات قیمت همراه نبودند و تمامی این خودروها با افزایش چشمگیر قیمت همراه شدند. قیمت

از ابتدای سال 1401 قیمت پراید از ثبات نسبی برخوردار بوده است. اما برخلاف آن ماه ها، با سقف تاریخی دلار، این ثبات را به هم زد و آن خودرو را با نوسانات قیمت همراه کرد.

پراید 111 هم اکنون با قیمت 228 میلیون تومان به فروش می رسد. پراید 131 امروز نیز سه میلیون تومان افزایش قیمت داشت و با قیمت 220 میلیون تومان عرضه می شود.

پژو 207 اتوماتیک پس از روزها افزایش قیمت امروز با 10 میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته از محدوده 700 میلیون تومان خارج شد و به 690 میلیون تومان رسید.

خودروی دنا معمولی که روزها با ثبات قیمت همراه بود، امروز با افزایش 10 میلیون تومانی قیمت همراه شد. این خودرو هم اکنون با قیمت 513 میلیون تومان در بازار موجود است.

پژو پارس اتوماتیک که در ماه گذشته در قیمت 500 میلیون تومان ثابت مانده بود، اکنون با قیمت 560 میلیون تومان در بازار خودرو کشور به فروش می رسد.

عیار اتوماتیک که در روزهای اخیر با افزایش قیمت قابل توجهی همراه بود، امروز با 11 میلیون تومان افزایش نسبت به دیروز به نرخ 700 میلیون تومان رسید.
قیمت خودروهای محبوب

این در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو، برخی خودروها بیشتر معامله می کنند. اما این خودروها در چه محدوده قیمتی هستند؟

تیبا هاچ بک پلاس که یکی از خودروهای پرطرفدار این روزها است صبح امروز با افزایش 5 میلیون تومانی قیمت 256 میلیون تومان را به خود اختصاص داد.

قیمت پژو 206 تیپ دو صفر با هفت میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته به 397 میلیون تومان رسید. این در حالی است که تیپ پنجم این مدل پژو هشت میلیون تومان افزایش قیمت داشت و با قیمت 433 میلیون تومان در بازار به فروش می رسید.

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

فیروز نادری کارشناس و غرفه دار صنعت خودرو گفت: از صبح دیروز کاهش قیمت خودرو آغاز شد. این کاهش قیمت برای همه خودروها بوده و هیچ خودروی خاصی دچار نوسان قیمت نخواهد شد.

این کارشناس صنعت خودرو درباره دلیل افزایش قیمت ها افزود: یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت خودرو در بازار ورود خودروهای وارداتی به کشور است.

نادری ادامه داد: کاهش قیمت خودرو به شدت بر سطح معاملات تاثیر گذاشته است. زمانی که قیمت خودرو هر روز افزایش می یافت، خرید و فروش در بازار بسیار زیاد بود. اما با کاهش قیمت خودرو از امروز، سطح معاملات کاهش یافته است. زیرا در این شرایط مردم منتظر کاهش قیمت های جدید هستند و خریدی انجام نمی دهند.

وی تصریح کرد: افت قیمت به اندازه افزایش قیمت نخواهد بود و به نظر می رسد بازار پس از جهش های متوالی در نهایت 10 درصد افت قیمت را تجربه کند.ادامه افزایش قیمت در بازار خودرو آخرین قیمت پراید، تیبا، دانا، تارا، کوئیک و شاهین

دیدگاهتان را بنویسید