لاریجانی رئیس کمیسیون قضایی فدراسیون تکواندو شد


ساعت: 15:28
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820280

با حکم ساعی، لاریجانی رئیس کمیسیون قضایی فدراسیون تکواندو شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون تکواندو، احمد لاریجانی به سمت سرپرست کمیته قضایی فدراسیون تکواندو منصوب شد.

در متن حکم هادی ساعی خطاب به لاریجانی آمده است:

نظر به تعهد و تجارب جناب عالی در هماهنگی و پیشبرد امور قضایی و انتظامی تکواندوکاران، به موجب این حکم به عنوان رئیس کمیسیون قضایی منصوب می شوید.

انتظار می رود با روی میز گذاشتن قوانین و مقررات مربوطه و با هماهنگی کامل با سایر ارکان فدراسیون تمام تلاش خود را معطوف به محوریت و تحقق عدالت و انصاف نمایید. توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

احمد لاریجانی، عضو سابق تیم ملی دانشجویان، مربیان و داوران بین‌المللی تکواندو، دارای هفت مدرک از فدراسیون جهانی تکواندو و مربی درجه یک متخصص در اصول هنرهای رزمی و طراحی آموزشی از کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) است. و انتظامی، داوران، مربیان و مربیان در فدراسیون تکواندو. مربی مربیگری و داوری و ممتحن تست کمربند، رئیس هیئت تکواندوی بسیج دانش آموزی کشور، دو بار انتخاب سرداور در مسابقات جهانی 2006 کره جنوبی و 2009 قاهره مصر و دو بار حضور در پکن در سال 2008 و اردوهای آموزشی المپیک 2012. لندن در رکورد ورزشی او ثبت شده است.

لاریجانی فارغ التحصیل دانشگاه تهران، دارای مدرک دکتری حقوق، استاد دانشگاه و بیش از 25 سال سابقه کار در سازمان قضایی کل استان تهران و وکیل برجسته دادگستری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید