لحظه پرداخت حقوق معوقه مستمری بگیران مهر و آبان

لحظه پرداخت حقوق معوقه مستمری بگیران مهر و آبان

حقوق بازنشستگان مبلغی است که ماهانه تا پایان عمر به افرادی که واجد شرایط بازنشستگی هستند داده می شود. حقوق بازنشستگان با در نظر گرفتن میانگین درآمد دو سال اخیر که از حقوق بازنشستگی کسر می شود محاسبه می شود. حقوق بازنشستگان دارای عواملی از جمله شرط سنی و مدت خدمت است که شرط برقراری این حقوق است.1401 حقوق مستمری بگیر برای افراد مختلف و همچنین کمک هزینه بازنشستگی متفاوت است. حقوق بازنشستگی بیمه 1401 مبلغی کمتر از حقوق مستمری بگیران کشور است.

رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت وعده افزایش حقوق کارمندان در آذرماه و پرداخت معوقات در مهر و آبان را داده است، تاکید کرد:

مهدی عیسی زاده با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر اجرایی نشدن قانون افزایش حقوق کارکنان دولت از این ماه گفت: اطلاعی در این باره ندارم اما طبق قانون مصوب مجلس، دولت باید افزایش حقوق را از ابتدای مهرماه اجرا کرد و دولت وعده افزایش دستمزد کارمندان در آذرماه و پرداخت معوقات در مهر و آبان را داد.

وی همچنین گفت: انتظار می رود دولت به وعده خود عمل کند و از این ماه حقوق کارمندان را افزایش دهد. افزایش حقوق بازنشستگان لشکری ​​و روستایی از آبان ماه پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید