لحظه پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق مستمری بگیران و کارمندان

لحظه پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق مستمری بگیران و کارمندان

سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه پس از حضور در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز منابع و مصارف کشور در 7 ماه گذشته و همچنین میزان حق مالکیت در خصوص بررسی شد. بازده و مشکلات گزارش شده در جدول

وی افزود: در جلسه امروز دو راهکار برای حل این مشکل اندیشیده شد که درآمدها در ماه های آینده افزایش یابد تا پرداخت های مربوط به این امر به استان ها انجام شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین درباره احیای حقوق کارکنان و مستمری بگیران لشکری ​​و روستایی گفت: مجلس در این زمینه تغییراتی در لایحه دولت ایجاد کرد که دولت نیز با آن موافقت کرد، مابه التفاوت افزایش حقوق محاسبه می شود. از اکتبر و در نوامبر پرداخت می شود.

میرکاظمی در خصوص کسری بودجه امسال نیز گفت: می توان گفت امسال اولین سالی است که در چند سال اخیر 40 درصد از درآمد نفت به صندوق توسعه ملی می رود در حالی که در سال های گذشته مجوز داده شده و 20 درصد از درآمدهای نفتی به صندوق توسعه ملی تعلق می گیرد. درصد به صندوق توسعه واریز می شود.

وی گفت: الحمدلله امروز هیچ کسری در هزینه های جاری و غیرقابل اجتناب نداشتیم حتی از ابتدای سال و در شش ماه 40 هزار میلیارد تومان به حوزه ساخت و ساز پرداخت شده است. وی تصریح کرد: قاعدتا درآمد دولت در نیمه دوم سال بهبود می یابد و انشالله در نیمه دوم حتی پرداخت های عمرانی نیز افزایش می یابد و وضعیت پروژه ها بهبود می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید