لطف بزرگ استقلال برای پرسپولیس در آستانه دربی!

لطف بزرگ استقلال برای پرسپولیس در آستانه دربی!

استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه به مصاف هم خواهند رفت و اعضای کادر فنی دو تیم به عنوان بازیکن جو دربی را با جان و دل احساس کرده و حتی سابقه گلزنی در آن را نیز دارند. یحیی گل محمدی و افشین پیروانی در دوران بازیگری خود توانستند دروازه استقلال را با پرسپولیس باز کنند و محمد نوازی هم در استقلال همین شرایط را دارد هر چند نوازی از این دربی محروم شده است.

اما ماجرای مهدی هاشمی نسب به وضوح با تمامی بازیکنان تعویضی و بازیکنان دو تیم متفاوت است. گمان می رود سرمربی فعلی استقلال تنها مردی در دربی پنجشنبه باشد که علاوه بر پوشیدن پیراهن استقلال و پرسپولیس، سابقه گلزنی برای هر دو دربی پایتخت را نیز دارد و از قضا در این سوال به پرسپولیس کمک کرده است! سرمربی فعلی استقلال از اواسط پاییز 77 تا اوایل اسفند 78 به عنوان پرسپولیسی موفق شد 4 بار دروازه استقلال را باز کند و در تمام دیدارهایی که هاشمی نسب برای آنها گل زد، پرسپولیس نه تنها شکست نخورد بلکه 3 بازی را به سود خود تمام کرد.

البته این یاغی فوتبال ایران در زمستان 1358 در دربی معروف همان سال موفق شد درب پرسپولیس را با پیراهن استقلال باز کند و آماری واقعا منحصر به فرد از خود به جای بگذارد.