خطر بزرگ به گوش یحیی و پرسپولیس در آستانه دربی

خطر بزرگ به گوش یحیی و پرسپولیس در آستانه دربی

جالب ترین خبر این است که قبل از بازی پرسپولیس با مس کرمان، ازدحام بازیکنان در آستانه اخراج قرمزها قرار داشت. پرسپولیس با ده بازیکن در آستانه محرومیت از دربی باید برای دیدار با مس به کرمان سفر کند.

شاگردان یحیی گل محمدی در نیمه اول با یک گل مس کرمان را شکست دادند که سروش رفیعی، محمد عمری، علی نعمتی و علیرضا بیرانوند بازیکنانی بودند که در آن بازی سه کارت زرد دریافت کردند و اگر کارت زرد می گرفتند، می توانستند به میدان بروند. شهرورد در هفته دوازدهم باخت

اما هیچ یک از این بازیکنان در بازی رفت مقابل مس کارت زرد دریافت نکردند و تنها احتیاط سرخ پوشان در آن بازی سیامک نعمتی بود. شاگردان یحیی اکنون شرایط مشابهی را تجربه می کنند اما این بار با 6 بازیکن در آستانه سقوط بیشتر!

بیرانوند، گلسیانی، امیری، عمری، ترابی، خانانف، علی نعمتی، اسدبیگی، سرلک و رفیعی در صورت دریافت کارت زرد مقابل پرسپولیس مس کرمان، دربی بازی برگشت را از دست خواهند داد. جالب اینجاست که 4 بازیکنی که در آستانه محرومیت از دربی قرار داشتند برای دربی بازی برگشت نیز شرایط مشابهی را تجربه می کنند. نعمتی، رفیعی، عمری و بیرانوند دیدار مس کرمان را به سلامت سپری کردند و هر چهار نفر در دربی حضور داشتند. البته شرایط سروش رفیعی خاص است چرا که یک بار با دریافت چهار کارت زرد تنبیه شد و حالا با دریافت دو کارت دیگر دوباره در آستانه مجازات قرار دارد.

باید دید پرسپولیس در یکی از حساس ترین دربی های سال های اخیر که می تواند در قهرمانی مهم باشد، همه بازیکنان را در اختیار خواهد داشت یا یحیی بعد از بازی مس چند بازیکن محروم خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید