خطر بزرگ از گوش ستاره پرسپولیس در جام جهانی

خطر بزرگ از گوش ستاره پرسپولیس در جام جهانی

پس از مصدومیت شدید سردار آزمون که نگرانی های زیادی برای ناکامی این ستاره در جام جهانی ایجاد کرد، شب گذشته احمد نوراللهی دیگر ستاره تیم ملی نیز به شدت مصدوم شد تا موج جدیدی از نگرانی ها به ستاد ملی برسد. مخصوصا کی روش

احمد نورالهی در دیدار شباب الاهلی و العین در هفته هشتم لیگ برتر امارات مصدوم شد. مصدومیت احمد از ناحیه زانو است و شدت مصدومیت این بازیکن به حدی بود که در دقیقه 79 تعویض شد.

خبر مصدومیت نورالهی برای ساعاتی در فضای فوتبال ما منتشر شد و خیلی ها نگران بودند که مصدومیت احمد پارگی رباط صلیبی باشد. در ادامه مشخص شد که خوشبختانه مصدومیت نورالهی جدی نبوده و این بازیکن به جام جهانی راه خواهد یافت. در واقع قدرت بدنی بالا و بدنسازی خوب احمد باعث شد تا خطر زیادی از گوش ستاره سابق پرسپولیس بگذرد.

به نظر می رسد مدت غیبت احمد از میادین و تمرینات حداکثر یک هفته خواهد بود و ستاره تیم ملی می تواند ایران را در مسابقات جام جهانی همراهی کند. همچنین کی روش به محض شنیدن خبر مصدومیت نوراللهی از طریق همکارانش با بازیکن دربی تماس گرفت تا وضعیت احمد را جویا شود. نورالهی که یکی از بهترین هافبک های سال های اخیر فوتبال ایران بوده، در اکثر بازی های تیم ملی در مقدماتی جهانی حضور داشته و کی روش روی او حساب ویژه ای باز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید