لوح تقدیر ویژه پیشکسوت پرسپولیس توسط کی روش

لوح تقدیر ویژه پیشکسوت پرسپولیس توسط کی روش

پیروزی تیم ملی ایران مقابل اروگوئه باعث خوشحالی همه فوتبالدوستان و پیشکسوتان کشورمان شد. یکی از آن پیشکسوتان فرشاد پیوس است که درباره بازی دوستانه تیم ملی می گوید: «شاید من اینطور با اخراج اسکوچیچ موافق نبودم.» به هر حال با این مربی تیم ملی کشورمان خیلی زود به مسابقات راه یافت. جام جهانی و شاید با شرایط بهتری ممکن بود از او جدا شویم.

وی ادامه می دهد: متاسفانه هیچ وقت با مربیان خارجی یا بازیکنانی که به ایران آمده اند رابطه خوبی نداشته ایم. با این حال، دراگان اسکوچیچ نقص هایی دارد. شاید او نتوانست تیمش را به خوبی مدیریت کند و به نظر می رسد که تیم به سمت رهبری حرکت می کند، اما او حمایت لازم را دریافت نکرد.

ملی پوش سابق کشورمان به تغییر شرایط با انتخاب سرمربی جدید اشاره می کند: با حضور کارلوس کی روش شرایط بهتر شده و بازیکنان هم جای خود را می دانستند. از آن زمان تیم ملی با روحیه و اعتماد به نفس بیشتری بازی کرد و دیدید توانست اروگوئه را شکست دهد. اروگوئه که با تمام توان و ستاره هایش برای پیروزی مقابل تیم کشورمان صف آرایی کرد.

فرشاد پیوس تصریح می کند: به نظر من با حضور کارلوس کی روش شانس تیم ملی ایران برای صعود به دور دوم و حذفی های جام جهانی بیش از گذشته افزایش یافته است. او تجربه زیادی از جام جهانی دارد. کی روش 4 بار به عنوان سرمربی در این رقابت ها شرکت کرده و اکنون پنجمین حضور خود را با ایران تجربه می کند. از این رو او برای جام جهانی اعتبار بالایی دارد، علاوه بر این که کی روش با تیم ملی ایران سومین جام جهانی متوالی را به دست آورد. امیدوارم این تجربیات ارزشمند به تیم ملی کشورمان کمک کند.

آقای گل، آقای گل سابق فوتبال ایران نیز درباره گلی که مهدی طارمی به اروگوئه زد، می گوید: مهدی طارمی با رفتن به اروپا و تبدیل شدن به ستاره فوتبال آسیا پوستش را ریخت. او با تمرین زیر نظر مربیان خوب پرتغالی و تیم پورتو خیلی راحت تر و بهتر از قبل گل می زند. او در صحنه گل مقابل اروگوئه با یک ضربه فنی بدون حرکت اضافی دروازه حریف را باز کرد. این توپ فقط با ضربه مهدی به گل رسید.

پیوس سردار آزمون را اینگونه تعریف می کند: سردار آزمون در کنار مهدی طارمی بهترین مهاجم آسیا نیز محسوب می شود. به نظر من هم مهدی و هم سردار می توانند همزمان در تیم ملی بازی کنند. حضور این دو لژیونر باتجربه می تواند هر تیمی را با مشکل مواجه کند. به غیر از این دو، کریم انصاری فرد یا دیگر بازیکنان هجومی را داریم که می توانند در جام جهانی به ما کمک کنند.

وی در پایان به بازگشت وحید امیری به میادین رسمی فوتبال اشاره کرد و گفت: وقتی بعد از مدت ها بازی وحید امیری را در تیم ملی دیدم بسیار خوشحال شدم. او یک ستاره تاثیرگذار و کم حرف برای تیم ملی ایران و پرسپولیس است که می تواند کمک زیادی به هر دو تیم کند. فکر می کنم بازگشت وحید امیری برای یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس خوشحال کننده باشد. این در حالی است که مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند دو ملی پوش دیگر پرسپولیس نیز عملکرد فوق العاده ای داشته اند و این می تواند نویدبخش یک فصل قهرمانی خوب و موفقیت برای این تیم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید