لژیونر محبوب در آستانه بازگشت به استقلال

کاوه رضایی بازیکن سابق استقلال که در لیگ شانزدهم و پس از جدایی از ذوب آهن اصفهان به استقلال پیوست، تقریبا تمام کارهای خود را برای انتقال به استقلال انجام داده و هواداران این تیم از این انتقال به عنوان بمب نقل و انتقالاتی یاد می کنند. باشگاه آنها. به آرامی

کاوه رضایی پس از یک فصل حضور در استقلال (در لیگ شانزدهم) به تیم ملی کشورمان دعوت شد و در این تیم با هدایت کارلوس کی روش مقابل توگو، روسیه و ونزوئلا بازی کرد اما نتوانست در جمع مسافران باشد. به جام جهانی 2018 روسیه با تمام این اوصاف این بازیکن در آن سال ها و پس از یک فصل حضور در استقلال راهی لیگ بلژیک شد و فوتبال خود را در اروپا از شارلوا آغاز کرد.

هیچ هزینه ای ندارد. کاوه رضایی تقریباً تمام کارهای انتقال به استقلال را انجام داده است اما از نظر بدنی هنوز آمادگی لازم برای رقابت را ندارد.

از نزدیکان استقلالی مطلع شدیم که این بمب نقل و انتقالات استقلالی با شرایط خاصی با این تیم قرارداد می بندد. رضایی ابتدا باید در تست پزشکی باشگاه استقلال شرکت کند که مدتی پیش دچار مصدومیت شدید شد و هنوز نتوانسته سلامتی کامل خود را به دست آورد اما کار با وزنه و تمرین را آغاز کرده است.

این خبر از باشگاه استقلال آمده است، با توجه به فاصله 35 روزه تا شروع 22 بازی لیگ برتر، در صورتی که کاوه رضایی بتواند تا قبل از موعد مقرر سلامت خود را به دست بیاورد، در فصل پیش رو مجددا پیراهن استقلالی ها را بر تن خواهد کرد.

ظاهرا پزشک کاوه رضایی گفته حداکثر دو هفته دیگر می تواند به تمرینات فوتبال بازگردد. به همین دلیل باشگاه استقلال می خواهد این فرصت را از دست ندهد و قصد دارد با همین شرایط و به شرطی که کاوه رضایی تا زمان مورد نیاز کادر پزشکی سلامت خود را به دست آورد، قرارداد او را امضا کند.

پیش از این در سال‌های اخیر بازیکنانی با همین شرایط جذب استقلال شده بودند و در پایان دوران نقاهت پس از مصدومیت، قراردادشان به گونه‌ای تنظیم شد که پس از به دست آوردن سلامتی به ترکیب اضافه شوند. .

دیدگاهتان را بنویسید