لیگ برتر تنیس روی میز پالایشگاه آبادان در پایان دور سوم مرحله اول پیشتاز است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم پالایش نفت آبادان در پایان روز دوم و پس از برگزاری سومین دوره از سی و یکمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز با دو برد و یک باخت موفق به کسب 6 امتیاز شد.

آبادانی ها که ملی پوشانی چون برادران عالمیان، افشین نوروزی و سروش امیری نیا را به خدمت گرفتند در این فصل تیم قدرتمندی برای لیگ برتر ساختند و در سومین بازی خود با نتیجه 5 بر صفر دانشگاه آزاد را شکست دادند و 6 امتیازی شدند.

مدافع عنوان قهرمانی رعد دیفنس ایر با دو برد و 4 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در دور اول استراحت کرد و در دور دوم موفق شد با نتیجه 4 بر یک دانشگاه آزاد اسلامی را شکست دهد و در سومین دیدار با نتیجه 4 بر 1 تیم پاک نژاد ورزشی را شکست دهد و در رده دوم جدول قرار گیرد.

فراسنج تهران دیگر تیم مدعی این فصل ابتدا با نتیجه 4 بر 1 مقابل دانشگاه آزاد شکست خورد اما در ادامه موفق شد تیم قدرتمند پالایشگاه نفت را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و در سومین دیدار خود با همین نتیجه 3 بر 2 مقابل آقاب نهاجا قرار گرفت. و با 3.5 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.

آکاب نهاجا دیگر تیم نظامی حاضر در لیگ امسال در اولین بازی خود با نتیجه 3 بر 2 مغلوب ورزش پاک نژاد شد، در دومین بازی خود با همین نتیجه مغلوب شهرداری کرج و در سومین بازی خود با همین نتیجه مغلوب فارسانز شدند. 3-2 و کسب 3 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت.

دانشگاه آزاد اسلامی که فصل گذشته مقام سوم را کسب کرد در اولین دیدار خود بسیار عالی عمل کرد و با نتیجه 4 بر 1 تیم فرسنج را شکست داد اما در بازی دوم 4 بر 1 مغلوب دفاع رعد شد و در سومین بازی 5 بر صفر به پایان رسید. به پالایش نفت متعهد شد و با 2.5 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت.

پاکنژاد ورزشی تهران تیم تازه صعود کرده لیگ برتر امسال با برتری 3 بر 2 مقابل آقاب نهاجا به اولین پیروزی خود در لیگ برتر دست یافت، در دور دوم در نیمه دوم با تساوی و در سومین بازی خود با نتیجه 4 بر یک مقابل رعد روبرو شد. دیفند با شکست تسلیم شد و با 2 امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

شهرداری کرج نیز در دیدار اول 5 بر صفر مغلوب آبادان شد، در دیدار دوم موفق شد 3 بر 2 پاک نژاد اسپورت را شکست دهد و در دور سوم با تساوی روبرو شد و با 1.5 امتیاز در انتهای جدول قرار گرفت.

سی و یکمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه های ایران در 3 مرحله با حضور 7 تیم برگزار می شود.

مرحله اول این مسابقات به میزبانی تهران و در 5 دور، مرحله دوم این مسابقات در 5 دور به میزبانی آبادان و مرحله سوم در 4 دور به میزبانی آکادمی امیر احتشام زاده برگزار می شود. تهران.

دیدگاهتان را بنویسید