لیگ برتر زورهان مرحله اول این مسابقات برگزار شد

ساعت: 19:03
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790693

مسابقات لیگ برتر زورخانه ای سال 1400 با عنوان جام شهدای بسیج برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش و پهلوانی زورخانه ای، هفته اول این رویداد ورزشی کشوری زورخانه ای امروز چهارشنبه 17 آذرماه با حضور دکتر باران چسمه رئیس فدراسیون کشتی زورخانه ای و روسای شوراهای استانی برگزار شد. ، حضور خانواده های شهدا، جانبازان و قهرمانان این رشته کهن در مجموعه ورزشی غدیر تهران برگزار شد.

در این مسابقات شرکت کنندگان به ترتیب در رشته های سنگ، کباده، چرخ تیز، چرخ چمن، 2 میل، مایل سنگین و 3، 4، 5 و 6 مایل به رقابت پرداختند.

بنابراین گزارش در گروه A تیم صنعت مس رفسنج 21 امتیاز، امیرکبیر مشهد 20 امتیاز، سیدالشهدا(ع) تهران از مقاومت 19 امتیاز و هیئت ورزش های زورخانه ای خوزستان 8 امتیاز و در گروه B تیم شهرداری شاهرود قرار دارند. و هیئت ورزش های زورخانه ای استان اصفهان هر دو تیم 23 امتیاز، شهیدان بابل 14 و نیم امتیاز و شهید صدرزاده یک و نیم امتیاز در هفته اول این مسابقات کسب کردند.

تجلیل از خانواده شهید احمد ضابط از شهدای مدافع وطن که از قهرمانان ورزش زورخانه ای در رشته چرخ چمن و کباده نیز بوده و پخش 3 ساعته این مسابقات در سه نوبت سه. و سیما ورزش از دیگر موارد قابل توجه است. هفته مسابقات لیگ برتر زورخانه ای بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید