لیگ برتر فوتبال به مناسبت سیزدهمین سالگرد شهادت سردار دلا

ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794736

سازمان لیگ فوتبال ایران به همراه فدراسیون فوتبال، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیسیون‌ها و باشگاه‌های فوتبال در هفته سیزدهم لیگ برتر به مناسبت سالگرد سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی مراسم ویژه فرهنگی برگزار می‌کند. روز مقاومت . .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی و مسائل فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، ۱۳ دی ماه مصادف با سالروز شهادت سردار رشید رشید اسلام حاج «قاسم سلیمانی» که به عنوان روز جهانی مقاومت در تقویم ثبت شده است، سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج «قاسم سلیمانی» است. شهادت سردار سردار کم نظیر، شجاع و ایثارگر است که چهار دهه از عمر خود را در راه دفاع از عزت، اقتدار و امنیت ملت بزرگ ایران سپری کرده است.

سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به همراه هیئت های فوتبال استان ها و باشگاه ها در هفته سیزدهم لیگ برتر برای دفاع از رشادت های سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی مراسم فرهنگی ویژه ای را در ورزشگاه های سراسر کشور برگزار می کنند.

در استان کرمان نیز یک روز قبل از شروع مسابقه، کارکنان فدراسیون، سازمان لیگ و بنیاد شهید انقلاب اسلامی، کارکنان و بازیکنان با حضور بر مزار سردار سرلشکر حاج حاج آقا به مقام شامخ این شهید ادای احترام می کنند. قاسم سلیمانی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید