گرم کردن خانه 100 محروم گنبدی به بهانه سالگرد شهادت سردار دلا

ساعت: 09:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795025

شهرکی گفت: سلاح سردار سلیمانی سلاح نظامی نبود و تفکر انقلابی و تفکر اسلامی حاج قاسم دشمن را نشانه رفته بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما ; خیر، نیکوکار گنبدی دومین سالگرد شهادت سردار دلا، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را بهانه ای قرار داد تا با الهام از افکار و اندیشه های ناب این شهید والامقام و ولایتمدار به یاری قشر مستضعف و مستضعف بیاید. به زودی در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد.

بر همین اساس، در نخستین روزهای زمستان امسال، گرمای مهربانی در خانه و منزل جمعی از نیازمندان، گنبد کاووس را تزیین کرد. انجمن خیریه باب الحوایی، مسئول شهر. بین خانواده های نیازمند به چند منطقه فقیر تقسیم شد.

رئیس مجمع خیرین گلستان در این خصوص گفت: به دلیل اینکه اعضای مجمع خیرین به من لطف داشتند و مسئولیتی به من می دادند، سعی کردم در همکاری با افرادی که توان مالی دارند سیاست های جدیدی را اجرا کنم و آن را قانونی کنم. برای جذب افراد بیشتر به این جلسه که موفقیت آمیز بوده اما در نظر گرفته نشده است و به نظر می رسد کارکنان سه قوه و دست اندرکاران این حوزه باید شرایط بهتری را فراهم کنند تا افراد بتوانند بدون دغدغه به فعالیت های نوع دوستانه بپردازند.

شهرکی گفت: بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی که فعالیتشان کاملاً اصولی و منطبق بر قوانین جاری کشور است، از برخورد جمعی از مسئولان گلایه دارند و گلایه دارند که در هر قدم خیرخواهانه به جای تشویق، شبهات را می پذیرند. و این سؤال در بهبود روابط خیرین و جماعت تأثیر منفی می گذارد و اصلاً خوب و زیبا نیست و قطعاً به محرومان و نیازمندان آسیب می رساند.

8b7eff00 d2a5 4826 a7cd aa333421ebfd خبر خاکستری

شهرکی افزود: انتظار داریم دوستانی که در مناصب و مناصب هستند اجازه ندهند فرد یا گروهی با اهداف متفاوت، شاید توافق شخصی، حیثیت دیگران را خدشه دار کند و اطلاعات نادرست بدهد و همچنین نحوه تعامل و همکاری خیرین با دولت. موسسات و آژانس‌ها «ناهموار باشید.

وی بیان کرد: مسئولین بارها سخنان حضرت علی (ع) را که می فرمایند «اگر خادم دائمی بودی دست دراز نمی کردی» را بخوانند و از تکبر و خودشیفتگی فاصله بگیرند و به تعالیم دینی پیروی کنند. فرماندهی (ره) و مقام معظم رهبری باید در تصمیم گیری های خود روش سردار سلیمانی و هنرمند شهیدش را مد نظر قرار دهند و پاسخگوی تلفن ها، پیامک ها و ملاقات های حضوری مردم و پیروان کار امام باشند. . مردم و افراد مناسب و به موقع.و با تجربه متعهدین نظام و انقلاب که امتحان پس داده اند، برای رسیدن به اهداف عالی و مقدس نظام کمک بگیرند، چشم کور شوند. دشمنان

26f21251 cab1 4a93 a04e cafef9d99d77 خبر خاکستری

وی با اشاره به شخصیت والای سردار سلیمانی تاکید کرد: سلاح حاج قاسم سلاح نظامی، توپ و توپ نبود، بلکه سیاست اسلام و ایران و این شهید بزرگوار به دور از جنگ و خونریزی است و اگر بحث دفاع از اسلام و مسلمانان و تمامیت ارضی کشور نتوانست اسلحه به دست بگیرد، اما افکار انقلابی و اندیشه های اسلامی آن جهت دهی شده و دشمن را آزار می دهد و ما باید این تفکر را تقویت کنیم و از ولایت فقیه حمایت کنیم تا به گفته بنیانگذار اسلام. انقلاب، کشور ما آسیب خواهد دید.

گفتنی است شهرستان هیر گلستانی خدمات زیادی در بخش های مختلف دارد که از جمله آنها می توان به ساخت مسجد و حمایت هیئت مذهبی، آزادی بیش از 6077 زندانی و رسیدگی به خانواده های آنان، مراقبت های بهداشتی به ویژه در این بخش ها اشاره کرد. زمان کرونری و حمایت از زوجین . جوانان، اشتغال زایی و حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و وام گرفتن از قرض الحسنه برای رفع مشکلات اقشار مختلف مردم و کمک به حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله در نقاط مختلف کشور مانند ورزقان، سرپل ذهاب، سیستان و بلوچستان. و کرمان پول نقد و بدون پول فرستاد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید