لیگ برتر فوتبال خم اردوگاه آشفته نفت/ پیروزی مورد انتظار استقلال با بنزین سبز!

ساعت: 17:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800280

دیدار تیم های فوتبال نفت ام اس استگل با برتری آبی پوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال در چارچوب دیداری از هفته پانزدهم و پایان نیم فصل اول بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه 23 آذرماه) به مصاف هم رفتند. ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان.

با توجه به استعفای فراز کمالوند، نفتی میزبان در این دیدار مقابل رقیب سرشناس خود در تهران بدون سرمربی ظاهر شد و به همین دلیل سردرگمی و بی نظمی زیادی در عملکرد بازیکنان تیم ماسد سلیمان به وجود آمد. فارغ التحصیلان فرهاد مجیدی در این دیدار در بیشتر دقایق برتری خود را بر رقیب ثابت کردند.

در نیمه اول و دقایق ابتدایی دروازه تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با یک ریباند باز شد تا کار برای این تیم بدون سرمربی سخت شود. همین مشکلات روحی و روانی باعث شد بازیکنان میزبان در چند مرحله مرتکب اشتباهات مرگبار شوند اما نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم اما تمایل آبی ها برای افزایش تفاضل گل با سایر رقبا و کسب یک پیروزی قاطع و ناگفته در آخرین دیدار نیم فصل اول لیگ برتر ادامه داشت تا شاگردان فرهاد مجیدی دو گل متوالی به ثمر برسانند. . در کمتر از 15 دقیقه

این نتیجه تا پایان مسابقه باقی ماند تا آبی ها پر از شهر اول به تهران برگردند.

روغن ام اس صفر
گل:

استقلال 3
گل ها: امیرحسین حسین زاده 16 و 52 – کوین یامگا 58

اعضای MS: علی محسن زاده، علیرضا داغاله، مصطفی نای پور، مصطفی لطفی، میرهادی میرجوان، محمد بلبلی، میثم نقی زاده، مجید ایدی، مسلم مجمی، میلاد باقری و مهرداد هدایتیان.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوس یزدانی، عارف آقاسی، مهدی مهدی پور، کوین یمگا، زبیر نیکونفاس، جعفر سلمانی، رودی زستد، سبحان کاگانی و امیرحسین حسین.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید