لیگ برتر فوتبال خط تعیین کننده گل محمدی برای ژنرال/عمر باز هم پرسپولیس با بنزین سبز یحیی!


ساعت: 17:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921080

دیدار تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و پرسپولیس با برتری سرخ پوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال گلگهر سیرجان و پرسپولیس از ساعت 16 امشب (شنبه – 19 دی ماه) در دومین روز از هفته چهاردهم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه خالی مجموعه گل گهر به مصاف یکدیگر رفتند.

تساوی نابهنگام تیم فوتبال استقلال مقابل مسرفسنجان در خانه این فرصت طلایی را به هر دو تیم داد تا برای هر 3 امتیاز حیاتی این جدال حساس بجنگند و به بالای جدول صعود کنند و نمایشی پربار ارائه کنند.

در نیمه اول هر دو تیم بازی روان و هجومی را از خود به نمایش گذاشتند و در اواسط نیمه فرصت پیروزی برای شاگردان سیرجانی به وجود آمد که پنالتی امیر گالنووی مردود شد و میزبان ناامید شد. با وجود موقعیت های زیاد، بازی در نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

نیمه دوم با فشار حداکثری شاگردان یحیی گل محمدی همراه بود و تنها 5 دقیقه پس از شروع شروع، پرسپولیس در جناح جوان خود گلزنی کرد و از گل گهر پیش افتاد. سپس نوبت به اسدبیگی رسید که با ضربه غافلگیرکننده و ریباند ضربه کرنر دروازه شعله ور را به زیبایی هر چه بیشتر باز کند.

پرسپولیس با این نتیجه مقتدرانه به صدر جدول بازگشت و جایگاه خود را از استقلال پس گرفت.


گلگر صفر
گل:-


پرسپولیس 2
گل: محمد عمری – 49، سینا اسدبیگی – 79

ترکیب گل گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، مسیح زاهدی، شایان مصلح، مهدی تیکداری، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، رضا شخاری، مرتضی تبریزی، کی روش استانلی.

تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، گئورگی گلسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و وحید امیری.

دیدگاهتان را بنویسید